دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1403 - 19:06
پس از بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور؛

طحان‌نظیف: همه‌چیز طبق تقویم انتخابات در حال طی‌شدن است/ همه از این وضعیت ثبت‌نام راضی هستند

طحان‌نظیف: همه‌چیز طبق تقویم انتخابات در حال طی‌شدن است  همه از این وضعیت ثبت‌نام راضی هستند
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه زمان‌بندی انتخابات گام‌به‌گام و طبق تقویم انتخابات در حال طی شدن است، افزود: با مصوبه‌‌ی شورای نگهبان در مورد ثبت‌نام‌ در انتخابات، همه از این وضعیت نظم در ثبت‌نام‌ها راضی هستند.
کد خبر : 915079

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان که همراه با سیامک ره‌پیک دبیر قائم‌مقام این شورا از ستاد انتخابات وزارت کشور بازدید کردند در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به فضل خدا، زمان‌بندی انتخابات گام به گام در حال طی شدن است و همه چیز طبق تقویم انتخابات در حال طی شدن است.

وی افزود: امروز هم طی بازدیدی که همراه با آقای ره‌پیک از ستاد انتخابات داشتیم شاهد نظم عزیزان نسبت به ادوار گذشته در بحث ثبت‌نام هستیم که یک بخشی از این نظم به دلیل مصوبه شورای نگهبان مانند شرایط سن، سابقه، مدرک و ... و بخش دیگری از نظم هم به تلاش عزیزان در وزارت کشور بر می‌گردد که این مصوبه را به عنوان یک مصوبه لازم‌الاجراء مبنای عمل قرار دادند و به نظرم همه از این وضعیت ثبت‌نام راضی هستند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: فردا هم روز پایانی ثبت‌نام است امیدواریم به همین منوال منظم باشد. طبیعتاً بعد از آن خیلی از سوالات خبرنگاران برای بعد از بررسی صلاحیت‌ها است و در فرصت ۵ روزه بررسی صلاحیت‌ها را خواهیم داشت و اگر نیاز بود از فرصت ۵ روزه دوم استفاده خواهیم کرد. سوالات صلاحیت‌ها را بعد از بررسی صلاحیت‌ها پاسخ خواهیم داد.

طحان‌نظیف با اشاره به ثبت‌نام خانم‌ها در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: ملاک ما اصل ۱۱۵ قانون اساسی و مصوبه شورای نگهبان راجع به تعاریف، شرایط و معیارها، سن، مدرک و سابقه است و خانم‌ها هم طبق قانون منعی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری ندارند و بقیه موارد با شورای نگهبان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب