دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1403 - 18:05

پیام ویژه باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر

پیام ویژه باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر
باشگاه پرسپولیس پیام قدردانی و سپاسی را به مناسبت قهرمانی سرخپوشان منتشر کرد.
کد خبر : 915064

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه باشگاه پرسپولیس در پیامی نوشت؛ لحظات پراضطراب و سرشار از هیجانی را پشت سر نهادیم که به یاری خداوند متعال ختم به قهرمانی پرغرور دیگری برای خانواده بزرگ پرسپولیس شد. اکنون باید بگوییم این لحظات به همه جامعه فوتبال و حتی ورزش ایران تعلق دارد. آن جا که شایستگی، توانایی، مهارت، تمرکز و تلاش، تعیین کننده سرنوشت گردید. برای پیشرفت فوتبال ایران باید چنین نگاه و رویکردی را دنبال کنیم.
در این زمان می‌خواهیم با تمام وجود به تمام حریفان و به هر ۱۵ تیم دیگر حاضر در رقابت‌ها خسته نباشید و خدا قوت بگوییم. چه رقابت جانانه‌ای داشتیم و چه لیگ زیبا و پرانرژی شد.

پرسپولیس برای هیچ یک از مسابقاتش لحظه‌ای نبود که خاطرش کمی آسوده‌تر باشد. همه در جای خود عالی ظاهر می‌شدید. کمک کردید و به ما آموختید که برای بهتر شدن تلاش کنیم. آری هیچ‌گاه ابایی نداشتیم که بگوییم از شما حریفان قابل احترام می‌آموزیم. افسوس که فصل آینده، آبادان عزیز را در لیگ برتر نداریم هرچند فوتبالیست‌های توانمند این شهر حضور خواهند داشت. بی صبرانه منتظر دیدار مجدد با این تیم و هواداران پرشور آن در فصل بیست و پنجم و شاید در جام حذفی فصل آینده خواهیم بود.

تشکر می‌کنیم از عوامل زحمتکش فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همه دست‌اندکاران و عناصر برگزاری مسابقات که فهرستی بلند و بالا از داوران تا زحمتکشان ورزشگاه‌ها و نیرو‌های انتظامی را شامل می‌شود.

قدردانی و یاد می‌کنیم از دولت محترم، رییس جمهور شهیدمان، وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان خصوصی‌سازی، فرابورس و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و البته کنفدراسیون فوتبال آسیا که شرایط واگذاری سهام را فراهم آوردند تا از یک سو مجوز حرفه‌ای صادر شود و از سوی دیگر تابویی به درازای چند دهه بشکند.

باشگاه پرسپولیس در طول فصل همواره قدردان حمایت هواداران، کانون هواداران و نیرو‌های خودجوش آن و تلاش اعضای تیم بوده است. در طول فصل یک تیم قهرمان همیشه لحظاتی وجود دارد که در جریان آن هواداران، گل طلایی را به ثمر می‌رسانند. این اتفاق در این فصل چند بار روی داد که یکی از آنها در بازی با استقلال خوزستان بود.

افتخار می‌کنیم به کادر فنی با دانش و کارآمد به ویژه اوسما ویرا و افشین پیروانی، مدیر توانمند و با تجربه تیم، که یک ترکیب عالی از قابلیت‌ها را برای پرسپولیس فراهم کردند. بازیکنان تیم با فداکاری و سلحشوری تمام باعث این شادی و خلق افتخار شدند. درباره ابعاد مختلف این موضوع می‌توان کتابی نوشت. فشاری ویرانگر از قبل شروع فصل روی آنها و یحیی گل محمدی عزیز وجود داشت. در زمان‌های زیادی با وجود مطالبات و درگیر شدن با مشکلات شخصی ناشی از آن با تمام وجود از جان مایه گذاشتند که دورنمای روشنی برای حل مشکلات نمی‌دیدند ولی خللی در اراده آنها ایجاد نشد. گاهی از خودی‌ها و بخشی از جامعه هوادار نامهربانی دیدند، اما لحظه‌ای شک به دل‌شان راه ندادند.

و، اما در چنین زمان‌هایی از بسیاری یاد می‌شود در حالی که پرسنل، کارکنان و گروه‌هایی که تیم را مراقبت و پشتیبانی می‌کنند، کمتر دیده می‌شوند. طبیعی است که هواداران درگیر این بخش از کار نباشند. سپاس ویژه‌ای داریم از زحمت‌کشان باشگاه، ورزشگاه‌های پرسپولیس، تیم و مدیرانی که همه‌گی در بخش‌های گوناگون و استراتژیک فعالیت می‌کنند و همواره صد از صد خود را به پای پرسپولیس و هواداران آن نهاده‌اند بدون آن که چشمداشت و ادعایی داشته باشند. نه فقط از خود که از خانواده‌ها و عزیزان‌شان هم برای انجام امور به بهترین نحو، می‌گذرند. در توصیف مهارت، کارآمدی و تعصب آنها همین بس که در تمامی قهرمانی‌های سال‌های اخیر پرسپولیس حضور داشته‌اند و در پایان از همه شما متشکریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته