دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1403 - 15:19

افزایش ۲ رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بندرلنگه

افزایش ۲ رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بندرلنگه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه از افزوده شدن دو رشته دیگر به رشته‌های کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 915003

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا حیدری‌سیرمندی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه در جلسه شورای آموزشی این واحد دانشگاهی اظهار کرد:‌ تقاضا برای افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد در واحد بندرلنگه محسوس و جز مطالبات دانشجویان بود با پیگیری‌های انجام شده دو رشته دیگر به رشته‌های کارشناسی ارشد آن افزوده شد.

وی رشته‌های مدیریت ورزشی با گرایش مدیریت بازاریابی و ارتباطات ورزشی و مهندسی برق گرایش سیستم‌های قدرت را از رشته‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه نام برد و افزود: این واحد دانشگاهی تا قبل از تصویب این دو رشته دارای پنج رشته تحقیقات آموزشی، حقوق کیفری و جرم‌شناسی، روانشناسی تربیتی، حسابداری و آموزش زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه عنوان کرد: از نیمسال دوم ۱۴۰۳ در رشته‌های جدید از بین داوطلبان زن و مرد پذیرفته شده در آزمون دانشگاه‌ها و آموزش عالی پذیرش خواهیم داشت.

حیدری‌سیرمندی تأکید کرد: انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه ۱۲ خرداد آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۶ خرداد ادامه دارد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز سنجش azmoon.org نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته / محل خود اقدام کنند. همچنین ثبت‌نام بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان مقطع کارشناسی ارشد نیز در همان سایت امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته