دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1403 - 14:43

توجه توأمان به پژوهش و نیاز‌های معیشتی دو بال دانشگاه آزاد برای توسعه

توجه توأمان به پژوهش و نیاز‌های معیشتی دو بال دانشگاه آزاد برای توسعه
معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: توجه توأمان به آموزش، پژوهش و نیاز‌های معیشتی و اقتصادی دو بال دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه و تعالی است.
کد خبر : 914994

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم‌اندیشی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استان با اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

حسن سلطانی، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این دانشگاه اظهار کرد: توجه توأمان به آموزش و پژوهش در کنار توجه به نیاز‌های معیشتی و اقتصادی دو بال مهم دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه و تعالی این مجموعه علمی، فرهنگی و آموزشی است.

وی با اشاره به ویژگی‌های تحسین‌برانگیز همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان عنوان کرد: نظم، انضباط، قانون‌مندی و توجه به استاندارد‌های آموزشی و پژوهشی از ویژگی‌های این واحد دانشگاهی است.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با بیان این موضوع که این دانشگاه و به تبع آن دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان روند رو به رشدی را دنبال می‌کنند، مطرح کرد: توجه رئیس این دانشگاه به کیفیت آموزشی و استاندارد‌های اداری باعث اقبال بیشتر مخاطبان به دانشگاه آزاد اسلامی استان شده به گونه‌ای که امروز بیشتر مخاطبان تمایل به ادامه تحصیل و یا تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی را دارند.

آینده دانشگاه آزاد اسلامی روشن‌تر از گذشته خواهد بود

معاون توسعه منابع انسانی استان فارس نیز با برشمردن فعالیت حوزه‌های اداری و مالی مجموعه دانشگاهی استان اعم از نظم و انضباط اداری و پرداخت حق سنوات و مدیریت در پرداخت حقوق و دستمزد گفت: وظیفه ما حفظ شأن همکاران با توجه به منابع موجود بوده و در صورتی که بتوانیم شرایط استاندارد نسبت دانشجو به کارمند را بهینه کنیم؛ قطعاً به وضعیت بسیار مطلوب‌تر مالی خواهیم رسید.

ابوالفضل جمالی با تشکر از ارائه راهبرد‌های کلان توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: قطعاً آینده دانشگاه آزاد اسلامی روشن‌تر از گذشته خواهد بود و امید است در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان نیز پیشرفت‌های محسوسی را در زمینه‌های مختلف در آینده نزدیک شاهد باشیم.

مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان نیز گزارشی از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری این واحد دانشگاهی ارائه کرد و در ادامه استادان و کارکنان حاضر در مراسم مطالب خود را درباره مباحث مختلف مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته