دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1403 - 13:10

تصویب ۸ رشته جدید در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد لامرد

تصویب ۸ رشته جدید در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد لامرد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از تصویب ۸ رشته جدید در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 914966

سیداحمد هاشمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از تصویب ۸ رشته جدید در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: تصویب رشته‌های جدید پس از بررسی و نیازسنجی صورت گرفته و بر اساس نیاز‌های صنایع و مراکز صنعتی و مؤسسات و ادارات منطقه و استان‌های همجوار در دستور کار قرار گرفته که این هشت رشته جدید پس از گذراندن مراحل لازم بررسی و به تصویب رسیده و دو رشته در مقطع دکتری در مراحل تصویب نهایی قرار دارد.

وی افزود:‌ در مقطع دکتری رشته مهندسی مکانیک (بیوسیستم-انرژی‌های تجدید پذیر) به تصویب رسیده و رشته‌های مدیریت آموزشی و مدیریت دولتی نیز در مراحل تصویب نهایی قرار دارد. در مقطع کارشناسی ارشد هفت رشته زبان و ادبیات فارسی، علوم اقتصادی (اقتصاد انرژی)، مهندسی برق (کنترل)، مهندسی عمران (حمل‌ونقل)، شیمی (شیمی دارویی)، مشاوره شغلی، علوم و مهندسی محیط‌زیست (آلودگی محیط‌زیست) به تصویب نهایی رسیده و در دفترچه امسال قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد عنوان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت azmoon.org نسبت به انتخاب رشته‌های جدید اقدام کنند. امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک رشته‌های جدیدی به جمع رشته‌های این واحد دانشگاهی اضافه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته