دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آمادگی منطقه ۱۵ برای میزبانی از زائران حرم مطهر امام راحل (ره)؛

از برپایی پردیس «امام قدس (ره)» تا آماده سازی پارکینگ شماره ۷

از برپایی پردیس «امام قدس (ره)» تا آماده سازی پارکینگ شماره ۷
شهرداری منطقه ۱۵، همزمان با فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) آماده میزبانی از زائران حرم مطهر امام (ره) در پردیس فرهنگی باب الرضای تهران با عنوان «امام قدس (ره)» شد.
کد خبر : 914964

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد شیری ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: پهنه تحویلی منطقه ۱۵ در حرم مطهر به منظور برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) آماده میزبانی از زائران حرم مطهر امام (ره) است.

وی به طرح آماده سازی پارکینگ شماره ۷ برای خدمات رسانی به زائرین حرم مطهر امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: آماده و مناسب‌سازی محل توقف و پارکینگ زائران از شهر‌های مختلف کشور، با توجه به حجم زیاد رفت و آمد خودرو‌های مراجعه کنندگان، به منظور میزبانی شایسته از شهروندان در دستور کار قرار گرفت و به همین منظور اقدامات ترافیکی شامل نصب تابلو ترافیکی در محدوده پارکینگ شماره ۷ مرقد مطهر توسط این منطقه انجام شد.

شیری همچنین به برپایی مواکب پذیرایی با عنوان پردیس «امام قدس» و چایخانه محبان الرضا (ع) در ضلع شرقی حرم مطهر اشاره کرد و گفت: این مواکب طی دو روز یکشنبه ۱۳ خرداد از ساعت ۱۶ الی ۲۴ و دوشنبه ۱۴ خرداد از ساعت ۷ تا اذان ظهر در ضلع شرقی حرم مطهر پذیرای شهروندان و زائران امام راحل خواهد بود.

شهردار منطقه به توضیح اقدامات حوزه خدمات شهری نیز پرداخت و گفت: ۶۳۰ هزار متر مربع از حرم مطهر امام (ره) با اجرای تمهیدات فضای سبز آماده سازی شد.

او به پاکسازی و آماده سازی پهنه تحویلی باب الرضای تهران نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت نگهداشت محیط داخلی و پیرامونی حرم مطهر امام خمینی (ره) از ابتدای خرداد پاکسازی و رفت و روب معابر این محدوده با استفاده از ظرفیت‌های حوزه خدمات شهری به صورت روزانه با بهره گیری ۵۰ نیرو و با استفاده از ماشین آلات مکانیزه، انجام شد، همچنین حذف زوائد فیزیکی و رنگ آمیزی جداول و المان‌های شهری اجرا شد.

طرح پاکسازی و خدمات رسانی پس از اجرای مراسم نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته