دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1403 - 12:57

رفع آسیب‌های اجتماعی نیازمند فرهنگ‌سازی ویژه و گسترده‌

رفع آسیب‌های اجتماعی نیازمند فرهنگ‌سازی ویژه و گسترده‌
امام جمعه کهنوج گفت: آسیب‌های اجتماعی خاصی در منطقه وجود دارد که نیاز به فرهنگ‌سازی ویژه و گسترده‌ای دارد.
کد خبر : 914957

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام احمد نجنو امام جمعه کهنوج در دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد واحد کهنوج با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی خاص منطقه به توجه ویژه نهاد‌های ذی‌ربط به‌ویژه دانشگاه با ورود به موضوعات فرهنگی تأکید و اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی خاصی در منطقه است که نیاز به فرهنگ‌سازی ویژه و گسترده‌ای دارد.
 
وی با اشاره به جایگاه دانشگاه به‌عنوان مهم‌ترین قطب علمی منطقه از دانشگاهیان خواست در بحث آسیب‌شناسی و راه‌کار‌های برون‌رفت از این آسیب‌ها به پژوهش و تحقیق بپردازند و علاوه بر آسیب‌شناسی، راه‌های برون‌رفت از این معضلات اجتماعی را به‌عنوان حاصل پژوهش خود در اختیار سایر نهاد‌ها قرار دهد.

عبدالله یزدی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج نیز به اختصار مطالبی درباره عملکرد و فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه بیان کرد و گفت: این واحد دانشگاهی در سال‌های اخیر علاوه بر رسالت آموزش علمی خود به گسترش فرهنگ اسلامی پرداخته و با همت حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه و مشارکت کانون‌های دانشجویی، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
 
حجت‌الاسلام سیدروح‌الله میرشفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نیز با بیان مطالبی درباره مقام و منزلت شهدا از جایگاه یادمان شهدای گمنام به‌عنوان قطب معنوی دانشگاه نام برد و به تشکیل کارگروه فرهنگی حول محور شهدای گمنام در راستای تعامل و ارتباط دانشگاه با سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها تأکید کرد.

به گزارش آنا، تشکیل کارگروه فعالیت‌های فرهنگی. سیاسی و اجتماعی با محور دانشگاه و دفتر امام جمعه و مشارکت نهاد‌های دولتی در راستای همکاری در رفع آسیب‌های اجتماعی خاصی که در منطقه وجود دارد از دیگر موارد مطرح شده گفتگوی طرفین بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته