دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در گفت‌وگو با آنا:

استفاده بهینه از زمان تاکید امام راحل بود

استفاده بهینه از زمان تاکید امام راحل بود
یار دیرینه امام راحل گفت: از جمله خصوصیات بی نظیر شخصیتی امام استفاده بهینه از زمان بود و یک لحظه از عمر خود را تلف نمی‌کرد.
کد خبر : 914951

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار داشت: امام در کنار مطالعه دائمی به پرورش فکری و معنوی خود و جامعه توجه ویژه داشت، ایشان همواره چند کار را در کنار هم انجام می‌داد و به عنوان مثال در حین تماشای تلویزیون و گوش دادن به رادیو ورزش می‌کرد، ذکر می‌گفت و یا از نوه خود مراقبت می‌کرد.

وی افزود: بارها دیدم که امام همزمان چند کار را باهم انجام می‌داد. چه در بعد علمی، چه در تربیت معنوی خود زمان را از دست نمی‌داد و معتقد بود انسان باید از تمامی لحظات خود نهایت استفاده را ببرد.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان، چنین خصوصیت اخلاقی موجب شد که امام در حوزه‌های مختلف به درجات رفیع موفقیت نائل آید و هر کسی که با ایشان آشنا می‌شد می‌توانست این تمایز در علم و دانش و معلومات را لمس کند.

یار دیرینه امام به عمق نگرش وی در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در تمامی رفتارها و عقاید و آثار به جا مانده از ایشان می‌توان این تعمق و علم را لمس کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب