دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شهرداری تهران گزارش کامل اقدامات حوزه مسکن را ارائه دهد

شهرداری تهران گزارش کامل اقدامات حوزه مسکن را ارائه دهد
رئیس کمیته نظارت شورا ضمن انتقاد از عدم پاسخگویی شهرداری تهران در خصوص وعده ساخت چندین هزار واحد مسکونی، خواستار ارائه گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در این باره از سوی شهرداری تهران شد.
کد خبر : 914924
به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت شورا ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب و نیز سالروز قیام پانزده خرداد اظهار داشت: امیدوارم ملت عزیز ایران همواره در مسیر امام و شهدا گام بردارند و ما هر روز شاهد موفقیت‌های بیش از پیش این ملت سربلند باشیم. 
 
اقراریان در ادامه در قالب تذکری در خصوص افتتاحیه عملیات 200 هزار واحد مسکونی در تاریخ 9 خرداد 1403 متذکر شد: در مراسم افتتاحیه شاهد بودیم که شهردار تهران از آغاز ساخت 200 هزار واحد مسکونی خبر داد. سؤالاتی در این باره وجود دارد که امیدواریم شهرداری تهران در اسرع وقت به منظور تنویر افکار عمومی و امکان پاسخگویی ما به عنوان نمایندگان مردم پاسخ خود را ارسال کند. در راستای پیگیری این مطالبه مردمی با بخش مربوطه تماس‌هایی برقرار شده و خواستار ارسال پاسخ شدیم اما موفق نبودیم؛ از این رو بر اساس قانون ماده 80 به شهردار تهران متذکر می‌شویم که با عنایت به افتتاحیه عملیات اجرایی 200 هزار واحد مسکونی در تاریخ 9 خرداد 1403 در 92 نقطه تهران و با توجه به مصاحبه‌های قبلی انجام شده در این باره در آذرماه 1401 در خصوص تفاهم 400 هزار واحد مسکونی و یا 150 هزار واحد مسکونی در اسفند و یا 100 هزار واحد مسکونی در بهمن ماه 1402 و ابهامات به وجود آمده برای افکار عمومی در خصوص آمارهای اعلامی، گزارش کاملی از اقدامات کامل قرارگاه مسکن شهرداری از ابتدای تشکیل ونقش شهرداری تهران در اعداد اعلام شده و عدد دقیق تجمیعی موارد مطروحه ارائه دهد. 
 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته