دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1403 - 10:29
بهرامی تأکید کرد؛

لزوم واگذاری بخشی از زمین‌های سایت دانشگاه آزاد نراق

لزوم واگذاری بخشی از زمین‌های سایت دانشگاه آزاد نراق
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق بر لزوم واگذاری بخشی از زمین‌های واقع در سایت این دانشگاه تأکید کرد و گفت: امکان پرداخت حق سنوات از قبل مانده را نداریم.
کد خبر : 914871

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان استان مرکزی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق بازدید کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در این بازدید به تشریح جزئیات سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و اقدامات انجام شده در این دانشگاه و تشریح آن بخش از تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت مسکن و شهرسازی درباره زمین‌های واقع در سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پرداخت.

حمیدرضا بهرامی اضافه کرد: با توجه به شرایط مالی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق که امکان پرداخت حق سنوات از قبل مانده را ندارد، درصورتی که بخشی از این زمین‌ها به‌صورت نقدی به استان‌های دیگر همچون قم واگذار شود، می‌توان حق سنوات تعدادی از کارکنان و اعضای هیئت علمی را که هنوز به آنان پرداخت نشده را تسویه کرد.

وی با اشاره به تأسیس تعاونی مسکن کارکنان و استادان گفت: این طرح می‌تواند کمک قابل توجهی به سایر کارکنان و اعضای هیئت علمی درباره مسکن باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق همچنین از مسئولان حاضر در جلسه درباره کمک به واحد نراق در راستای عملیاتی شدن سریع‌تر این طرح درخواست مساعدت کرد.

در این بازدید نظر مسئولان حاضر در جلسه با توجه به توضیحات ارائه شده و بازدید انجام شده همکاری و تسریع در جریان کار این تفاهم‌نامه بود.

علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، محمدباقر توکلی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک، محمود ربانی بید گلی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب، حجت الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم سید عمادالدین هزاوه ئی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب نیز بازدید کردند.

لزوم واگذاری بخشی از زمین‌های سایت دانشگاه آزاد نراق

 

لزوم واگذاری بخشی از زمین‌های سایت دانشگاه آزاد نراق

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته