دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1403 - 09:58
دهقانی اشکذری مطرح کرد؛

جزئیاتی از گسترش درمانگاه عمومی تخصصی صفار یزد بعد از ۳۰ سال وقف

جزئیاتی از گسترش درمانگاه عمومی تخصصی صفار یزد بعد از ۳۰ سال وقف
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اعلام کرد که درمانگاه عمومی - تخصصی صفار یزد با هزینه حدود ۲۰ میلیارد ریالی بعد از ۳۰ سال وقف توسط محمد صفاریان‌زاده پیرغلام سیدالشهدا به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 914862

محمدرضا دهقانی اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری علم و فناوری آنا در تشریح مراسم گشایش درمانگاه عمومی صفار اظهار کرد: این درمانگاه را محمد صفاریان‌زاده پیرغلام سیدالشهدا و همچنین واقف حسینیه صفار ۳۰ سال پیش برای خدمات بهداشتی و درمانی وقف کرد و در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی یزد قرار گرفت.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات اولیه در این زمینه انجام داد، اما به سرانجام نرسید، در نتیجه با تلاش یک شرکت تعاونی درمانی که زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی یزد است، این درمانگاه بازسازی و بازگشایی شد.

جزئیاتی از افتتاح درمانگاه عمومی - تخصصی صفار یزد بعد از ۳۰ سال وقف

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد افزود: این شرکت تعاونی درمانی، تجهیزات زیربنایی و فنی با هزینه بیست میلیارد ریالی از ابتدا تعریف و بازسازی، تجهیزات درمانی آماده و در فاز نخست درمانگاه عمومی - تخصصی بازگشایی شد.

دهقانی اشکذری متذکر شد: در فاز بعدی درمانگاه دندانپزشکی و داروخانه نیز به این مرکز اضافه می‌شود.

به گزارش آنا؛ مجموعه درمانی صفار یزد، جنب دروازه قرآن یزد واقع است و در این درمانگاه ارائه خدمات شامل ویزیت پزشک عمومی، واکسیناسیون و پانسمان و ... انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته