دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری پویش جمع‌آوری فیلتر سیگار در بوستان پرواز

برگزاری پویش جمع‌آوری فیلتر سیگار در بوستان پرواز
شهردارناحیه ۹ منطقه ۲ گفت: پویش جمع آوری فیلتر‌های سیگار همزمان با اجرای ویژه برنامه‌های هفته بدون دخانیات با هدف فرهنگ سازی و افزایش مشارکت شهروندان در بوستان پرواز برگزار شد.
کد خبر : 914843

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجید فلاح با اشاره به اینکه و پیشگیری از مصرف دخانیات باید از سنین کودکی در جوامع فرهنگسازی شود، گفت: درهمین راستا همزمان با هفته بدون دخانیات برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در خانه‌های کودک سرای محلات بهرود، پرواز و فرحزاد با محوریت آشنایی مضرات مصرف دخانیات و آسیب به طبیعت برگزار شد.

وی به پویش پویش جمع آوری فیلترهای سیگار توسط کودکان در بوستان پرواز اشاره کرد و گفت: شماری از کودکان و اعضای کانون‌های محیط زیست محلات با هدف آگاه سازی و افزایش احساس مسئولیت در خصوص مضرات فیلتر سیگار و رها کردن آنها در محیط زیست اقدام به اجرای این پویش کردند.

وی ادامه داد: فیلتر سیگار به رغم اینکه زباله کوچکی محسوب می‌شود، اما برای محیط زیست بسیار خطرناک است و اغلب توسط شهروندان در طبیعت و در پای درختان ریخته می شود که باعث تخریب محیط زیست، ایجادآلودگی خاک و تهدیدی برای سلامت انسان و حیات موجودات زنده دیگر خواهد شد.

فلاح با اشاره به برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع نه به سیگار، خاطر نشان کرد: همزمان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی، کودکان تصورات خود را در مورد زندگی سالم بدون دخانیات نقاشی کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیگار فیلتر پارک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته