دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 16:56
پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

مالکی: جزو ۳ کشوری هستیم که بیشترین مرز را در اختیار دارد، اما توجهی به آن نداریم

مالکی: جزو ۳ کشوری هستیم که بیشترین مرز را در اختیار دارد، اما توجهی به آن نداریم
نماینده زاهدان در مجلس پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: سه کشور در دنیا از جمله ایران و چین و‌ روسیه بیشترین مرزها را دارند اما توجهی به استفاده از این مرزها نداریم لذا ما در مجلس این مهم را به قانون تبدیل کردیم تا از این مرزها به خوبی استفاده شود. 
کد خبر : 914768

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، فداحسین مالکی، نمایندهٔ زاهدان در مجلس برای ثبت‌نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و در حال طی کردن فرایند ثبت‌نام می‌باشد.

وی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنده توفیق دو دهه خدمت با دوست داشتنی ترین افراد از جمله شهید سلیمانی  و بیش از یک دهه توفیق همکاری با شهید رییسی داشتم. «دولت خدمت و قانون» باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی کشور شود تا نسبت به همه مشکلات کشور رسیدگی داشته باشد.

مالکی گفت: اولین توجه بنده در زمان نمایندگی مجلس توجه به مناطق مرزی و‌محروم بوده است و در اینباره دو قانون تصویب کردیم. 

وی افزود: سه کشور در دنیا از جمله ایران و چین و‌روسیه بیشترین مرزها را دارند اما توجهی به استفاده از این مرزها نداریم لذا ما در مجلس این مهم را به قانون تبدیل کردیم تا از این مرزها به خوبی استفاده شود. 

وی با اشاره به اولویت دولتش در سیاست خارجی تصریح کرد: اولویت ما در دولت به کشورهای همسایه و‌منطقه خواهد بود. 

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته