دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 16:49
پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

الهیان: در «دولت سالم» با کمک از نخبگان گره‌های کشور را باز می‌کنیم

الهیان: در «دولت سالم» با کمک از نخبگان گره‌های کشور را باز می‌کنیم
زهره الهیان، نماینده ادوار مجلس پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در «دولت سالم» ذخایر عظیم نخبگان در کشور باید قدر دانسته شود و دولت سالم باید برنامه جدی برای به‌کارگیری جدی از این ظرفیت داشته باشد.
کد خبر : 914765

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، زهره الهیان، نماینده ادوار مجلس برای ثبت‌نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و در حال طی کردن فرایند ثبت‌نام می‌باشد.

وی پس از ثبت‌نام با حضور در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: ما در عرصه‌های مختلف ایران اسلامی فراز و نشیب‌های متعددی را طی کرده است اما در این نقطه از تاریخ افتخار می‌کنم به همه دستاوردهای ایران اسلامی و اقتداری که جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری امام خامنه‌ای دارد. ما در شرایط موجود این اقتدار را که اوج آن در حمله وعده صادق بود با نگاه پر از حکمت رهبری بود، داریم. آسیب شناسی مدیریتی، ناکارآمدی‌ها، راه‌حل‌های جدید با کمک نخبگان و جوانان ایران می‌تواند گشایشی در کشور ایجاد کند.

الهیان گفت: شعار من دولت سالم، اقتصاد سالم و جامعه سالم است. دولت سالم بن‌بست ندارد، دولت سالم شفافیت در رأس اوست، مبارزه با فساد و پیشگیری از فساد و خشکاندن ریشه‌های آن به عنوان یک اصل اساسی مطرح است. در دولت سالم نباید خود را قهرمان برای همه امور و متصدی آن امور بداند بلکه برای رسیدن به قله ظرفیت جوانان این مرز و بوم را به کار بگیرد و با بیان مشکلات و استمداد از مردم موردی از حکمرانی مردم پایه را به کار بگیرد. 

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همه آحاد ملت، دختران و پسران ایران باید در حل مشکلات این کشور مشارکت داشته باشند و در این زمینه در گام دوم انقلاب گروه‌های مردمی هستند که بهتر از خود دولت‌ها می‌تواند امور را دست بگیرند و فقط دولت از بی برنده موانع در این عرصه باشد. ذخایر عظیم نخبگان در کشور باید قدر دانسته شود توسط دولت آینده و دولت سالم باید برنامه جدی برای به‌کارگیری جدی از این ظرفیت داشته باشد.

وی در پایان گفت: در برنامه من، دولت باید آزادی‌های سیاسی و اجتماعی را برای بیان ایده‌ها و سلایق مختلف جدی بگیرد.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته