دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

ابلاغ دستورالعمل آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی

ابلاغ دستورالعمل آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی ‌زبانان دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.
کد خبر : 914740

محمدمهدی جوکار، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: معاونت بین الملل و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد در راستای وظایف محوله وفق سند تحول و تعالی دانشگاه و در راستای اجرای کلان بسته‌های کاری ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی و ارتقای جایگاه بین المللی و الهام بخشی اقدام به تشکیل پایگاه داده مدرسین زباندان دانشگاه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت عظیم اعضای هیئت علمی پیوسته و وابسته مدعو و دستیاران آموزشی آشنا به زبان‌های غیر فارسی در امر دیپلماسی علمی فعالیت‌های برون مرزی تدریس در واحد‌های برون مرزی و همچنین تدریس به دانشجویان غیر فارسی زبان (مطابق ماده ۱ مصوبه ۲۵۰۹۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تاریخ (۱۲۰۲/۱۲/۱۲) کند. 

وی افزود: اهمیت موضوع به اندازه‌ای است که باید هرچه سریع‌تر به اطلاع همکاران از جمله اعضای هیئت علمی پیوسته و وابسته و دستیاران آموزشی که به یک یا چند زبان خارجی (غیر فارسی) آشنایی دارند، برسد و معاونان آموزشی واحد‌های دانشگاهی تابعه مسئولیت مستقیم نظارت بر روند اطلاع رسانی و ثبت نام مدرسان را بر عهده گیرند.

جوکار تصریح کرد: مراجعان جهت نام نویسی باید به تارنمای مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان این معاونت به آدرس//portal.irfsian.ir/register مراجعه و اطلاعات و مدارک خویش را در بخش مدرسین زبان دان آن سامانه ثبت و نحوه تمایل به همکاری را مشخص کنند. 

رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: هر فرد می‌تواند میزان آشنایی خویش به سه زبان خارجی را در سامانه ثبت کند. همچنین با توجه به پویایی سامانه امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده نیز فراهم است؛ بنابراین داود صحبتی در مرکز آموزش زبان فارسی این معاونت به شماره تلفن ۹۸۹۱۲۲۲۸۶۱۸۸ پاسخگوی پرسش‌های احتمالی و هرگونه هماهنگی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب