دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 15:23
پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

دهمرده: برای مردان بزرگ بن‌بستی وجود ندارد

دهمرده: برای مردان بزرگ بن‌بستی وجود ندارد
نماینده ادوار مجلس پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای مردان بزرگ بن‌بستی وجود ندارد زیرا آنها بر این باورند یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت.
کد خبر : 914728

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حبیب الله دهمرده، نماینده ادوار مجلس برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت‌نام در این انتخابات است.

وی پس از فرایند ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در روستای بسیار مرحوم زاده شده ولی یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی را در منطقه خود تأسیس نمودم، نوزادی شیرخواره بودم که پدر و مادر خود را از دست دادم.

دهمرده گفت: حزب و گروهی ندارم و حزب تمام ملت شریف ایران هستم. معتقدم برای مردان بزرگ بن‌بستی وجود ندارد زیرا آنها بر این باورند یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت. داشتن نان بدون امنیت بی معناست و فراهم آوردن امنیت بدون مشارکت ملی و تلفیق همه سلایق بی‌معنی است. باید هرآنچه از نیازهای خود با بهترین کیفیت به زبان استقلال، احترام و همکاری متقابل صادر کرد و با آنها سخن گفت.

وی افزود: حرف زدن و وعده‌دادن آسان و وفای به آن دشوار است؛ مردم را به جست‌وجو در سوابق افراد، حرف‌ها و رفتار آنها دعوت می‌کنم.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

 
 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته