دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 15:16
اسماعیلی:

مجریان «رویداد صدرا» باید زیست‌بوم اقتصادی دنیا را به‌خوبی بشناسند

مجریان «رویداد صدرا» باید زیست‌بوم اقتصادی دنیا را به‌خوبی بشناسند
فرماندار ویژه شهرستان ملایر عنوان کرد: رمز موفقیت رویداد صدرا پیوند صنعت و آموزش است و ما مجریان «رویداد صدرا» باید زیست‌بوم اقتصادی دنیا را به‌خوبی بشناسیم.
کد خبر : 914723

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین «رویداد صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، سلمان اسماعیلی، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و رؤسای ادارات و ارگان‌های استان همدان و شهرستان ملایر در سالن شهید تاجوک واحد ملایر گشایش یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر، رویداد و نمایشگاه صدرا را کشف فرصت‌های شغلی برای دانشجویان و تأمین نیروی متخصص برای صنعت دانست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در این رویداد گفت: در حال حاضر صنایعی در کشور وجود دارد که رشته مربوطه آن در دانشگاه‌ها موجود نیست و برای حل این مسئله مدل‌های مورد نظر همچون ایجاد دانشگاه‌های علمی کاربردی، دانشکده‌های فنی و مدل صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی مدنظر است.

اسماعیلی متذکر شد: رمز موفقیت رویداد صدرا پیوند صنعت و آموزش است و ما مجریان طرح باید زیست‌بوم اقتصادی دنیا را به‌خوبی بشناسیم و مطالعاتی درباره رویداد‌های آینده جهان و همچنین انرژی‌های تجدیدپذیر داشته باشیم تا در اینگونه مدل‌ها موفقیت احصا شود.

وی درباره ارتباط آموزش، فناوری اطلاعات و صنعت سخنانی ایراد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته