دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 15:09

دانشگاه خط مقدم مواجهه با تهاجمات ترکیبی و چندوجهی دشمن است

دانشگاه خط مقدم مواجهه با تهاجمات ترکیبی و چندوجهی دشمن است
معاون توسعه و پژوهش نیروی دریایی سپاه گفت: دانشگاه خط مقدم مبارزه و مواجهه با شبهات و تهاجمات ترکیبی و چندوجهی دشمن است.
کد خبر : 914715

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد راستی، معاون توسعه و پژوهش نیروی دریایی سپاه در یادواره شهدای علمی لارستان و بزرگداشت شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای سرافراز خدمت که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین همایشی توسط نهاد علمی و معتبری همانند این واحد دانشگاهی می‌تواند بسیاری از شبهات توده مردم پیرامون چرایی آغاز و ادامه جنگ را برطرف کند؛ چراکه دانشگاه خط مقدم مبارزه و مواجهه با شبهات و تهاجمات ترکیبی و چندوجهی دشمن است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در انقلاب اسلامی بعد از جنگ عنوان کرد: اگر امروز کشور با وجود تحریم‌های سنگین روی پای خود ایستاده و بر مواضع به‌حق خود پافشاری می‌کند؛ نتیجه مقاومت و ایستادگی مردم استوار ایران در برابر قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای بوده؛ امروز جمهوری اسلامی با حمایت از گروه‌های مقاومت در منطقه غرب آسیا، قدرت خود را به رخ جهانیان کشانده و آنان را وادار به تحسین و تسلیم در برابر قدرت و اراده خود کرده است.

معاون توسعه و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر خدمات دولت آیت‌الله رئیسی بیان کرد: وظیفه همه پاسداشت و حراست از راه این شهدای بزرگوار بوده و امیدواریم که با دقت و بصیرت مردم، رئیس‌جمهوری ادامه دهنده راه آن شهید و در تراز انقلاب اسلامی توسط مردم فهیم انتخاب شود.

دانشگاه آزاد سهم بسزایی در آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هدیه‌های بسیار گران‌بهایی همانند شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت را تقدیم این نظام اسلامی کرده و سهم بسزایی در آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی داشته است.

مهدی زاع با اشاره به نقش علم و فقاهت در تاریخ و جغرافیای لارستان و اشاره به شخصیت‌های بزرگی همانند آیت‌الله‌العظمی سید عبدالحسین لاری و دیگر فقهای نامدار این منطقه تبیین کرد: بزرگداشت شهدای علمی در راستای تکریم مقام علم و شهادت در این منطقه به‌عنوان اولین خاستگاه حکومت اسلامی است.

به گزارش آنا، در پایان این یادواره از خانواده شهید علمی لارستان با هدایایی معنوی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته