دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 14:39

راهیابی تیم‌های دانشگاه آزاد مرودشت به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی

راهیابی تیم‌های دانشگاه آزاد مرودشت به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
تیم‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با برتری در رقابت‌های سراسری کرسی‌های آزاداندیشی به مرحله کشوری راه یافتند.
کد خبر : 914696

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با محور‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، سلامت، اقتصادی، هنر و معماری در رقابت‌های سراسری کرسی‌های آزاداندیشی با غلبه بر رقیبان به مرحله کشوری راه یافتند.

تیم مانیسا از گروه معماری و هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در رقابت‌های سراسری کرسی‌های آزاداندیشی با پیروزی برابر تیم مهرازان فردا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز به مرحله سوم کشوری راه یافت.

اعضای این تیم شامل شهرزاد شهریاری (استاد مشاور)،‌ زهرا زارع و زهره داورپناه به‌عنوان سخنران و لیلا شرفی و الهه جعفری به‌عنوان محققان می‌شود.

تیم شهید خانمیرزا استواری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در رقابت‌های سراسری کرسی‌های آزاداندیشی با پیروزی برابر تیم اقتصاد نوین از دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر استان گلستان به مرحله دوم کشوری راه یافت.اعضای این تیم را محمدمهدی و ابوالفضل دانشمندی به‌عنوان سخنران و علیرضا آذرباد و مهرشاد دهقانیان به‌عنوان محقق تشکیل داده بودند.

تیم شهید صدر متشکل از مجتبی روستا و حسین حیدری(سخنگو)، محقق آیدا زارا و مینا توکلی (استاد مشاور) از این واحد دانشگاهی به مرحله اول کشوری راه یافت.

تیم اوژن نیز از این واحد دانشگاهی با یگانه یوسفی تبار و فاطمه ثابت رأی شیرازی به‌عنوان سخنران، سیده فاطمه رضایی سیدانی و فاطمه کشتکار به‌عنوان محقق و ریحانه پیشوایی به‌عنوان استاد راهنما به مرحله سوم کشوری راه یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته