دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 13:36

خرید خودرو در کرج هم صفر و کارکرده هم نقد و اقساط

خرید خودرو در کرج هم صفر و کارکرده هم نقد و اقساط
اگر ساکن شهر کرج هستید و می‌خواهید خودروی صفر یا کارکرده سالم و سرحال بخرید، نیازی نیست که در سایت‌های آگهی خودرو ریسک کنید یا به پایتخت بیایید.
کد خبر : 914695

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اگر ساکن شهر کرج هستید و می‌خواهید خودروی صفر یا کارکرده سالم و سرحال بخرید، نیازی نیست که در سایت‌های آگهی خودرو ریسک کنید یا به پایتخت بیایید. بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی‌شده یعنی همراه مکانیک خدمات خود را در کرج هم ارائه می‌دهد و بانک خودروهای کرج که در این نمایشگاه آگهی می‌شوند کاملاً پربار است. در این نمایشگاه می‌توانید انواع و اقسام خودروهای داخلی، خارجی، صفر و کارکرده را نقد و اقساط بخرید.

در ادامه می‌گوییم که چرا برای خرید خودرو در کرج می‌توانید روی همراه مکانیک حساب کنید و این کار چه مراحلی دارد.

انواع خدمات همراه مکانیک در کرج

همراه مکانیک روی خدماتی مثل کارشناسی و خریدوفروش نقد و اقساطی خودرو تمرکز دارد و نزدیک به یک دهه است که این خدمات را در پایتخت ارائه می‌دهد. این خدمات با همان کیفیت در شهر کرج نیز ارائه می‌شود و اگر قصد خرید خودرو از این پلتفرم را نداشته باشید هم می‌توانید از خدمات کارشناسی خودرو در کرج استفاده کنید. کارشناسی خودرو کمک می‌کند تا ببینید خودروی موردنظرتان چه شرایطی دارد و آیا با ادعای مالک مطابقت دارد یا خیر.

همچنین می‌توانید از خدمات تعیین ارزش خودرو (باتوجه به قیمت روز و معاملات واقعی بازار) و خدمات حقوقی و نگارش قولنامه خودرو هم استفاده کنید تا یک معامله منصفانه و ایمن داشته باشید. اگر هم می‌خواهید صفر تا صد معامله خودرو را با همراه‌مکانیک انجام دهید، بخش بعد را بخوانید.

خرید خودرو از همراه مکانیک در کرج چه مزایایی دارد؟

مزایای زیر شما را قانع می‌کند که برای خرید خودرو از همراه مکانیک کمک بگیرید.

 

کارشناسی شدن تمامی خودروها

تمام خودروهای همراه‌مکانیک با کارشناسی کامل فنی و بدنه و ضمانت 7 روزه عرضه می‌شوند. این موضوع خیال شما را از انطباق وضعیت خودرو با ادعای مالک راحت می‌کند و جلوی بازدیدهای بیهوده و صرف وقت و هزینه برای این بازدیدها را می‌گیرد. درمورد ضرورت کارشناسی خودرو هم بد نیست بدانید که براساس گزارش تیم همراه‌مکانیک، حدود 70 درصد خودروهای کارکرده و 20 درصد خودروهای صفر ایراد فنی یا بدنه دارند.

شهروندان عزیز ساکن کرج می‌توانند از خدمات کارشناسی خودرو در کرج با همان کیفیت شهر تهران بهره‌مند شوند. کافی‌است وارد لینک مشخص‌شده بشوید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان همراه‌مکانیک در کرج بلافاصله با شما تماس می‌گیرند.

"واحد کارشناسی خودرو کرج به شما کمک می‌کند تا از وضعیت فنی و بدنه خودروی موردنظرتان اطمینان پیدا کنید و بر اساس آن تصمیم به خرید خودرو بگیرید. همچنین با کمک کارشناسان واحد کارشناسی ماشین کرج متوجه می‌شوید که ارزش واقعی خودرو چقدر است."

شفافیت آگهی‌ها

در سایت همراه‌مکانیک گزارش کارشناسی هر خودرو در آگهی آن درج می‌شود که با مطالعه آن و دیدن عکس‌های واقعی خودرو، می‌توانید یک بازدید مجازی کامل داشته‌باشید. در هر آگهی میزان کارکرد، وضعیت بیمه و سند خودرو وجود دارد و قیمت هر خودرو براساس گزارش کارشناسی، قیمت‌روز و معاملات واقعی بازار تعیین شده‌است. همچنین با کلیک روی دکمه خرید اقساطی می‌توانید با شرایط خرید اقساطی نیز آشنا شوید.

تنوع خودروهای شهر کرج

در نمایشگاه همراه‌مکانیک (حتی در قسمت شهر کرج) انواع خودروهای داخلی، خارجی، مونتاژی، صفر و کارکرده پیدا می‌شود که تمامی آن‌ها را می‌توانید نقد و اقساط بخرید. حتی امکان خرید قسطی خودرویی که خودتان پیدا کرده‌اید هم وجود دارد؛ به شرط این‌که خودرو با استانداردهای همراه مکانیک هم‌خوانی داشته‌باشد.

تضمین امنیت معامله

در پلتفرم‌های آگهی خودرو و بازارهای هفتگی احتمال این که با دلال و کلاهبردار مواجه شوید زیاد است. در خرید نقدی، دلالان ارزش خودرو را بیشتر از چیزی که هست نشان می‌دهند و ایرادات آن را از شما پنهان می‌کنند. گاهی‌اوقات این ایرادات آن‌قدر حرفه‌ای پنهان می‌شود که تنها با کمک یک کارشناس ماهر می‌توان به آن‌ها پی برد.

در خرید اقساطی هم ممکن است گیر کلاهبردارانی بیفتید که با تأسیس شرکت‌های جعلی لیزینگ بعداز دریافت پیش‌پرداخت متواری می‌شوند. این درحالی است که همراه‌مکانیک بیش‌از 10 سال در زمینه فروش نقد و اقساط خودرو سابقه دارد و با معتبرترین شرکت‌های لیزینگ کشور همکاری می‌کند؛ شرکت‌هایی که می‌توانید استعلام مجوز آن‌ها را از سایت بانک مرکزی بگیرید. همچنین کارشناسان همراه‌مکانیک از لحظه بازدید تا تعویض‌پلاک همراه شما هستند و بر امنیت معامله نظارت دارند.

شرایط خرید اقساطی آسان

خرید اقساطی بیشتر خودروها در همراه‌مکانیک نیازی به معرفی ضامن ندارد. اگر قادر به پرداخت نیمی از مبلغ خودرو به‌عنوان پیش‌پرداخت باشید و بتوانید اقساط را در بازه زمانی تعیین‌شده بپردازید، شرایط اولیه برای خرید اقساطی خودرو در کرج از همراه مکانیک را دارید. البته باید مدارک زیر را هم داشته باشید:

  • دسته‌چک صیادی

  • گردش‌حساب 6 ماهه

  • مدارک شناسایی (کارت‌ملی و شناسنامه)

  • جواز کسب یا فیش حقوقی

  • سند یا اجاره‌نامه محل سکونت

ازجمله مزایای خرید اقساطی خودرو در کرج از همراه مکانیک می‌توانیم به تحویل 48 ساعته، ثبت سند ششدانگ به‌نام خودتان از ابتدای کار و دوره‌های بازپرداخت منعطف (6 تا 36 ماه) اشاره کنیم که در کمتر طرح لیزینگی پیدا می‌شود.

خرید ماشین در کرج از همراه‌مکانیک چه مراحلی دارد؟

برای خرید خودرو کرج از همراه مکانیک، همین حالا روی لینک https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?city=karaj کلیک کنید.

در سمت راست این صفحه می‌توانید فیلترهای متعددی ازجمله صفر یا کارکرده، سازنده و مدل، نقدی یا اقساطی، محدوده قیمت، سال تولید، نوع شاسی (سدان، شاسی‌بلند و...)، نوع گیربکس (دنده‌ای یا اتومات) و حتی شهر را انتخاب کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته