دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 12:07

سازمان لیگ: از نورافشانی در جشن قهرمانی خبری نیست/ دو جام قهرمانی در آزادی و دستگردی

سازمان لیگ: از نورافشانی در جشن قهرمانی خبری نیست  دو جام قهرمانی در آزادی و دستگردی
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برای برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جام به تیم قهرمان در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی آمادگی کامل داریم.
کد خبر : 914641

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار کرد: برای برگزاری مطلوب مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره لیگ برتر آمادگی کامل داریم و دو جام قهرمانی و دو سری مدال قهرمانی یکسان تهیه شده است همچنین دو سکوی یکسان قهرمانی در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی ساخته شده که روی یکی لوگوی باشگاه استقلال و روی سکوی دیگر لوگوی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. مسئولان ارشد فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال نیز در هیچ کدام از دو ورزشگاه حاضر نخواهند شد و بعد از تعیین تیم قهرمان برای برگزاری مراسم اهدای جام در ورزشگاه تیم قهرمان حضور خواهند شد.

وی افزود: دو تیم اجرایی کامل در دو ورزشگاه مستقر خواهند شد تا مراسم اختتامیه به بهترین شکل ممکن برگزار شود البته با توجه به نزدیکی به ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد مراسم اهدای جام بدون نورافشانی و با انجام کاغذپاشی به رنگ تیم قهرمان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته