دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 08:49

تحصیل بیش از ۲ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد همدان

تحصیل بیش از ۲ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد همدان
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در این دانشگاه بیش از ۲ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر تحصیل می‌کنند، گفت: دانشجویان شاهد یادگاران ارزشمند کسانی هستند که هشت سال دوران پرافتخار دفاع مقدس را آفریدند.
کد خبر : 914552

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا خاکساری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گردهمایی بزرگ دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه اظهار کرد:‌ شهدا در جایگاه والایی قرار دارند و دانشجویان شاهد و ایثارگر یادگاران ارزشمند کسانی هستند که هشت سال دوران پرافتخار دفاع مقدس را آفریدند که باید به آن افتخار کنند و ادامه دهنده مسیر آنها باشند.

وی افزود:‌ در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان نزدیک به یک هزار و ۲۵۰ دانشجو شاهد و ایثارگر گروه الف (بالای ۲۵ درصد) و ۹۵۰ دانشجو شاهد و ایثارگر گروه ب (زیر ۲۵ درصد) در همه  مقاطع مشغول به تحصیل هستند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت:‌ یکی از والاترین نعمت‌های الهی در جامعه اسلامی، وجود مردان شجاع و جوانان فداکاری بوده که در زمان خودشان فرمان امام راحل را لبیک گفتند و از نفس افتادند تا از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا قامت خم نکنیم به خاک افتادند تا به خاک نیفتیم هرچه داریم از برکت شهدا و جانبازان و رزمندگان است.

خاکساری عنوان کرد: ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه از مجموعه‌های فعال و پویا در دانشگاه است که در راستای رفاه و ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر همه توان خود را به کار می‌برد.

به گزارش آنا،‌ در پایان این مراسم از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر در همه مقاطع تجلیل و قدردانی شد و دانشجویان با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته