دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 11:31

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته ملی المپیک و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد + فیلم

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته ملی المپیک و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد + فیلم
تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی المپیک به امضای محمدمهدی طهرانچی و محمود خسروی‌وفا رسید.
کد خبر : 914543

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تازه‌ترین نشست شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و سایر اعضا برگزار شد. 

در این نشست، ابتدا امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، گزارشی از عملکرد این مرکز در حوزه‌های قهرمانی همگانی و حرفه‌ای ارائه کرد. 

وی با اشاره به برگزاری لیگ ششم ورزش همگانی، برگزاری ۳۲ رویداد ورزشی درون دانشگاهی شامل دانشجویان، استادان و کارکنان در سطح کشور و حضور ۲۲ تیم باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ های برتر سال ۱۴۰۲ و کسب ۲۰ جام ارزشمند از جمله ۱۲ مقام قهرمانی، از تلاش همه جانبه دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه، دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و تیم حرفه‌ای اجرایی در بدنه دانشگاه تشکر کرد.

لشگری ابراز امیدواری کرد که این موفقیت‌ها در سال جاری و مصادف با برگزاری المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بیش از پیش ارتقا یابد. 

فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد و مهدی علی‌نژاد  دبیر شورای عالی ورزش دانشگاه نیز عملکرد مرکز ورزش و تربیت بدنی را در سال گذشته درخشان خواندند و بر اهمیت توسعه فرهنگی و توجه به ورزش های پایه در ورزش دانشگاه تاکید کردند.

در این نشست، تفاهم‌نامه همکاری این دانشگاه با کمیته ملی المپیک به امضای محمدمهدی طهرانچی و محمود خسروی وفا رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته