دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1403 - 21:04

حملات موشکی حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها

حملات موشکی حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها
حزب الله لبنان از انجام حملات موشکی علیه چندین پایگاه صهیونیستی خبر داد.
کد خبر : 914527
به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین، مبارزان ما ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه امروز پایگاه صهیونیستی «معیان باروخ» را هدف حملات موشکی و راکتی قرار دادند و این موشک ها به هدف اصابت کردند.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که ساعت ۱۸ و ۶ دقیقه امروز هم با حملات موشکی پایگاه صهیونیستی الرمثا در منطقه اشغالی کفرشوبا را هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که مجاهدان این جنبش در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به تجاوز صهیونیست‌ها به خودروی امدادی در جنوب لبنان در منطقه الناقوره که منجر به شهادت ‌ومجروح شدن چند نیروی امدادی شد، شهرک‌های صهیونیست نشین جعتون، عین یعقوب و یحیعام را با ده‌ها فروند موشک کاتیوشا هدف قرار داده‌اند.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته