دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1403 - 14:13

تفکر بسیجی باید در تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌ها حاکم شود

تفکر بسیجی باید در تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌ها حاکم شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت تأکید کرد: تفکر بسیجی باید در تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌ها حاکم شود.
کد خبر : 914497

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از مرودشت، غلامرضا شعبانی‌نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت در جلسه شورای اندیشه‌ورز شهرستان مرودشت که با حضور اعضا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد با تأکید بر شکل گیری و راه اندازی کارگروه‌های اندیشه ورز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و توجه به نقش و اهمیت تفکر بسیجی در این کارگروه‌ها اظهار کرد: تفکر بسیجی یک تفکر ناب و انقلابی است که در سال ۵۷ در ایران شکل گرفت و این تفکر به عنوان یک بازوی کارآمد برای مدیران و مسئولان سازمان‌ها و دستگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اگر نوای دلنشین تفکر بسیجی بر جامعه‌ای طنین انداز شود، چشم طمع دشمنان از جهان اسلام قطع خواهد شد.

شعبانی نیا گفت: تفکر بسیجی باید در تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌ها حاکم شود و شکل گیری کارگروه‌های اندیشه ورز به خاطر این است که یک جایی باید باشد که طرح‌ها و برنامه‌ها در آن مورد نقد و بررسی کارشناسی و اندیشه ورزی قرار گیرد و دلسوزان بسیج و اندیشمندان این حوزه راجع به موضوعات کاری خود اندیشه ورزی کنند و ماحصل آن در قالب پیشنهاد به مبادی زیربط ارائه شود.

سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت هم در سخنانی گفت: شورا‌های اندیشه‌ورز بازوی توانمند، موثر و اثربخش مشورتی برای مدیران ادارات و دستگاه‌ها هستند.

وی افزود: این شورا‌ها باید چالش‌ها و مشکلات اصلی در سطح نهادها، ادارات و دستگاه‌ها را بررسی و رصد نموده و راهکار‌های برون رفت از آنها را به بخش‌های مختلف ارائه کنند.

در این جلسه حجت الاسلام اسدالله پرهیز مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان مرودشت و دیگر اعضای این شورا دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌های خود را درباره مسائل مختلف بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته