دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1403 - 13:09

اوسمار: جواب رقیب را با حرف هایی که نزدیم باید گرفته باشید/با تجربیاتم می توانم فصل آینده مربی بهتری باشم+ فیلم

اوسمار: جواب رقیب را با حرف هایی که نزدیم باید گرفته باشید با تجربیاتم می توانم فصل آینده مربی بهتری باشم+ فیلم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مس رفسنجان مدل بازی کردن خود را عوض کرده و فردا بازی سختی داریم.
کد خبر : 914492

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان گفت:خوشحالم در آخرین نشست خبری قبل از بازی فصل در خدمت‌تان هستم. ممنون بابت تمام لحظاتی که کنار من در نشست خبری و هر جای دیگری بودید و همدیگر را دیدیم. اگر مسائل احساسی و خاطرات را کنار بگذاریم، فردا یکی از مهم‌ترین و حساس‎‌ترین دیدارهای ما در لیگ برتر است.

وی افزود: بازی سختی مقابل تیمی داریم که نسبت به نیم فصل اول سبک بازی خود را تغییر داده است. خیلی تیم خوبی هستند که خوب بازی می‌کنند. امیدوارم با پیروزی مقابل مس رفسنجان، جشن قهرمانی را با حضور هواداران برگزار کنیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: می‌دانم فردا هواداران می‌آیند و استادیوم را پر می‌کنند. به همین دلیل مسئولیت ما بیشتر می‌شود تا مقابل هواداران بازی خوبی انجام بدهیم و با نتیجه خوبی زمین را ترک کنیم. امیدوارم فردا هوادارانی که در استادیوم هستند و آنهایی که از بیرون ورزشگاه بازی را می‌بینند، انرژی مثبت خود را برای ما بفرستند تا بتوانیم یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم و با 3 امتیاز از زمین بیرون بیاییم.

اوسمار درواکنش به اینکه استقلال 20 هفته صدرجدول را در اختیار داشت اما اکنون سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس قرار دارد، توضیح داد: در چند نشست خبری قبلی هم گفتم امتیازهای پرسپولیس بیشتر بود اما در نهایت باید دید تعداد و میانگین امتیازها در هر 2 نیم فصل به چه شکل است. همه با هم برای تیم کار کردیم تا به هدف برسیم. امیدوارم فردا اتفاقات خوبی بیفتد.

وی درمورد ضعف پرسپولیس در خط دفاعی پس از بازی با هوادار، عنوان کرد: در 17 نشست خبری قبلی هم گفتم. شاید برخی حرف‌ها تکراری شود اما عملکرد یک تیم فقط در یک قسمت زمین نیست بلکه در کل زمین است. ابتدا نباید گل بخوریم و سپس باید با گل زدن، بازی را ببریم. مهم‌تر از همه بردن است. فردا هم تصمیم داریم برنده شویم اما عملکرد کلی تیم مهم است

.
سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه آیا اتهامات اخیر استقلالی‌ها سبب انگیزه تیمش شده یا آنها را نادیده گرفته‌اند، گفت: جواب این سوال را باید در برخورد تیم و حرف‌هایی که نزدیم گرفته باشید. اگر تیم مقابل درمورد مسائل فنی حرف بزند، در آن زمان می‌توانیم جواب بدهیم اما درمورد مسائل غیرفوتبالی بهتر است حرفی نزنیم و کار خود را انجام بدهیم زیرا نتایج ما مشخص است.

اوسمار درمورد اینکه آیا به این موضوع فکر کرده که شاید فردا لیگ به تلخ‌ترین شکل ممکن برای پرسپولیس تمام شود، گفت:‌ هیچ وقت چنین فکری در ذهن من و بچه‌ها نیامده و فقط به هدف خود فکر می‌کنیم. بهتر بود درمورد بردهای ما سوال می‌کردید نه در خصوص احتمال باخت‌مان.

اوسمار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر توانسته فلسفه فوتبالی‌اش را در پرسپولیس پیاده کند؟ اظهار داشت: فوتبال یک ورزش لحظه‌هاست، درست است ما یک ایده کلی داریم و به بازیکنان می‌گوییم چه کار کنند، ولی شاید در لحظه نتوانیم از ایده‌هایمان استفاده کنیم و بازیکن تصمیمی بگیرد که شرایط را بهتر کند، اما در کل فوتبال رشته‌ای است که در لحظه باید تصمیم بگیرید. ایده‌هایمان را می‌دهیم تا بازیکنان با استفاده از خلاقیت‌شان پیش بروند و به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که افشین پیروانی چقدر نقش داشته تا حواشی را مدیریت کندگفت: در فوتبال فقط آنها که داخل زمین و باشگاه هستند، تاثیرگذار نیستند. همه در کنار هم باید تلاش کنند. بخش مدیریت، اداری و فنی همه در کنار هم کار می‌کنند تا نتیجه‌ گرفته شود. افشین پیروانی هم با تجربه‌ای که دارد مثل سپر جلو بود تا تیم در آرامش به کارش ادامه دهد.

اوسمار در پاسخ به این سوال که اگر در بازی فردا با اشتباه داوری، تیمش قهرمانی را از دست دهد آیا باز هم درباره داوری صحبت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: باز هم رویه‌ام را ادامه می‌دهم، شما می‌بینید که چه به نفع ما و چه به ضرر ما اتفاقی بیفتد، درباره داوری صحبت نمی‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر در این تیم بماند، مهمترین تجربه‌ای که از این فصل به فصل آینده می‌برد، چیست، تاکید کرد: در این 2 سال اخیر همه تجربیاتی که به دست آوردم، در شناخت بازیکنان و تیم‌ها را به فصل دیگر می‌برم و می‌توانم فصل آینده مربی بهتری باشم.

وی در واکنش به این موضوع که نکونام در نشست خبری عنوان کرده که در بازی پرسپولیس و شمس‌آذر، چیزهایی را شنیده‌ام که اگر اتفاق افتاده باشد باعث تاسف است، گفت: باید از خودشان بپرسید، من نمی‌دانم چه بگویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته