دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1403 - 00:02

سامانه کسب و کار صدرا ایجاد می‌شود/ ارتباط دائمی کارجویان و صنایع

سامانه کسب و کار صدرا ایجاد می‌شود  ارتباط دائمی کارجویان و صنایع
مسئول طراحی و پیاده‌سازی سامانه کسب و کار دانشگاه آزاد شهرقدس گفت: به دنبال ایجاد سامانه کسب و کار صدرا و ارتباط دائمی بین کارجویان و صاحبان صنایع در فضای مجازی هستیم.
کد خبر : 914400

محمد غزلباش مسئول طراحی و پیاده‌سازی سامانه کسب و کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با تأکید بر تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه اظهار کرد: این ارتباط سکوی پرتاب دانشجو به سمت بازار کسب و کار بوده و می‌تواند بهترین موقعیت برای کسب تجربه برای دانشجویان باشد. فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب توسط دانشگاه و صنعت می‌تواند این فرصت کسب وکار را توسعه دهد و خروجی آن جذب دانشجو خواهد بود.

وی با توجه به برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس ادامه داد: صنایع می‌توانند با جذب دانشجویان متخصص و متعهد و بسترسازی مناسب، راه را برای ایجاد اشتغال پایدار آن‌ها فراهم کنند.

مسئول طراحی و پیاده سازی سامانه کسب و کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: در نمایشگاه صدرا، بازدید اعضای هیئت علمی و دانشجویان از غرفه‌های صنایع مختلف بسیار مفید بوده و رویداد مورد استقبال دانشجویان و صاحبان صنایع قرارگرفته و به همین منظور سعی داریم در فضای مجازی با ایجاد سامانه کسب و کار صدرا ارتباط دائمی بین کارجویان و صاحبان صنایع ایجاد کنیم و این مهم با اخذ مجوز‌های لازم از مراجع ذی‌صلاح در دستور کار قرار گرفته است.

سامانه کسب و کار صدرا ایجاد می‌شود/ ارتباط دائمی کارجویان و صنایع

غزلباش با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه و حضور صنایع مختلف در قلب رویداد صدرا بسیار بااهمیت است، افزود: در این بازدید‌ها بسیاری از مشکلات صنایع توسط دانشجویان و استادان مشاهده می‌شود و در قالب برنامه‌های پژوهشی و تحقیقاتی برای رفع آنها برنامه ریزی لازم توسط دانشگاه انجام و در سامانه کسب و کار دانشجویی ارتباطات مفیدی بین صنعت و دانشگاه شکل خواهد گرفت.

وی مطرح کرد: یکی دیگر از وظایف و رسالت‌های دانشگاه حمایت از ایده‌ها و تجاری‌سازی آنهاست که می‌توان با معرفی این ایده‌ها به شهرک‌های صنعتی در راستای اجرایی کردن آنها توسط صاحبان سرمایه در راستای تجاری‌سازی طرح و ایده‌های دانشجویان گام برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته