دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1403 - 14:21

تکریم جایگاه بانوان ایمن‌ساز انقلاب اسلامی در مواجهه با آفات است

تکریم جایگاه بانوان ایمن‌ساز انقلاب اسلامی در مواجهه با آفات است
امام جمعه لارستان گفت: تکریم جایگاه بانوان، ایمن‌ساز درخت تنومند و پربرکت نظام مقدس اسلامی در مواجهه با آفات و بلیات است.
کد خبر : 914399

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سیدمختار موسوی امام جمعه لارستان در دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان و مدیران مدارس دخترانه سمای این دانشگاه اظهار کرد: قطعا حضور شما باعث دلگرمی خانواده امام جمعه شده و آنها را در این مسیر مشوق خواهد بود.

وی با اشاره به نقش پررنگ زنان در انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه آن بیان کرد: انقلاب اسلامی، مرهون تلاش زنان بانوان است و تکریم جایگاه بانوان، ایمن ساز درخت تنومند و پربرکت نظام مقدس اسلامی در مواجهه با آفات و بلیات است.

تکریم از زنان عفیف و موفق، خنثی کننده شعار دروغین زن زندگی آزادی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان نیز گفت: برخی از اغفالگران و ریاکاران بدنیت با شعار‌های زیبایی همانند (زن، زندگی آزادی) سعی بر ترویج و تشویق زنان به ابتذال و انحراف آنان از نقش کلیدی و کارکرد تعیین کننده شان در تربیت فرزندان و تحکیم بنیان خانواده دارند.

 مهدی زارع اضافه کرد: در زمانی که عده‌ای خواسته و یاناخواسته به دنبال انحراف فکری و اخلاقی زنان جامعه بوده و از آنان به‌عنوان ابزاری در راستای اهداف نامبارک خود بهره برده‌اند؛ وظیفه ماست که از زنان عفیف و موفق جامعه و یا از همسران مردان موفقی که موفقیت آنان مرهون تلاش‌ بانوان است، تجلیل کنیم.

وی با اشاره به نقش محوری امام جمعه لارستان در حل بسیاری از مشکلات شهرستان عنوان کرد: امام جمعه شهرستان لارستان همانند چتری بر فراز جناح‌ها، گروه‌ها، افکار مختلف و طیف‌های متنوع جامعه باعث تقویت نظام اسلامی شده و موفقیت وی در این مسیر مرهون خانواده‌های صبور، پاک و عفیفی بوده که لازم است نقش آنها و دیگر نقش‌های مشابه برای افکار عمومی تبیین شود.

به گزارش آنا، در این نشست علاوه بر تجلیل از همسر امام جمعه لارستان، مدیران مدارس دخترانه سما مطالبی را درباره فعالیت‌های مدارس سما و تبیین نقش دختران و زنان در جامعه اسلامی بیان کردند و همسر امام جمعه با تشکر از حضور مدیران سما دانشگاه آزاد اسلامی مطالبی را با مدیران این مجموعه در میان گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته