دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1403 - 14:05

اجتماع بزرگ دانشگاهیان استان گلستان در گرامیداشت شهدای خدمت

اجتماع بزرگ دانشگاهیان استان گلستان در گرامیداشت شهدای خدمت
مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان، مسئولان استانی وشهرستانی، استادان و دانشجویان سراسر استان گلستان برگزار شد.
کد خبر : 914395

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم گرامیداشت سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان، مسئولان استانی وشهرستانی، استادان و دانشجویان سراسر استان گلستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.

لزوم حضور گسترده در انتخابات

حجت الاسلام سیدعلی طاهری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: شاید اولین انتظار شهدا از شما مردم، حضور گسترده در انتخابات هشتم تیر ماه باشد. بعد از این حادثه تلخ و هولناک که هم برای کشور و هم برای همه انسان‌های منصف و آزاده دنیا را در سوگ خود نشاند، چشم مردم دنیا به ویژه منطقه به انتخابات هشتم تیر ماه است.

وی افزود: وظیفه اول حضور گسترده در انتخابات و وظیفه دوم اینکه این مسیر طولانی خدمت نزدیک سه ساله که توسط رئیس جمهور شهید انجام شده و مردم با این حضور گسترده بی نظیر یا کم نظیر در تشییع پیکر‌های پاک این شهدای خلقت قدرشناسی کردند، ادامه پیدا کند و دولت آینده هم دولتی در مسیر و تداوم دولت آیت الله رئیسی باشد.

علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان نیز به بیان ویژگی‌های فردی و اخلاقی رئیس جمهور شهید رئیسی و پیگیری‌های مستمر و خستگی ناپذیر و روحیه مبارزه با فساد و مطالبه گری وی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته