دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1403 - 13:43

دیدار دانشگاهیان با خانواده شهید دفاع مقدس

دیدار دانشگاهیان با خانواده شهید دفاع مقدس
سرپرست و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با خانواده شهید ابراهیمیان واقع‌نژاد دیدار کردند. 
کد خبر : 914391

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوی آنا، سرپرست و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با خانواده شهید ابراهیمیان واقع‌نژاد در رشت دیدار کردند. 

مجتبی ملکی‌چوبری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این دیدار اظهار کرد: امروز امنیت، آرامش و آسایشی را که در نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی ادامه داد: امروز موفقیت‌هایی که نظام مقدس ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و علمی به دست آورد توفیقاتی است که در کمال امنیت و آرامش توانستیم در سایه نظام جمهوری اسلامی به این پیشرفت‌ها نائل شویم همه و همه را مدیون خون شهدا هستیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان عنوان کرد: دختر این شهید بزرگوار از دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بود؛ اما به‌دلیل مظلومیت خانواده‌ شهدا، هیچوقت این موضوع را که فرزند شهید است عنوان نکرد و مانند دیگر دانشجویان بدون معرفی خود به عنوان فرزند شهید به ادامه تحصیل پرداخت.

به گزارش آنا، شهید «هادی ابراهیمیان واقع نژاد»به‌عنوان گروهبان یکم وظیفه ارتش در جبهه حضور یافت. هفدهم آذر سال ۱۳۶۱، در سومار بر اثر واژگونی تانک به شهادت رسید. مدفن وی در روستای واقعه‌دشت از توابع شهرستان زادگاهش قرار دارد. برادرش احمد نیز به شهادت رسیده است.

فراز‌هایی از وصیت‌نامه شهید:

پدرجان! پدر عزیزم! این دنیا ارزشی ندارد که انسان برای رفاه بیشتر زندگی را بگذراند، البته شما اینگونه نبوده و نخواهید بود. پدر مهربانم! من امانتی از جانب خداوند نزد شما بوده‌ام و این سعادت است که انسان فرزند خود را این امانت را به اینگونه نزد صاحب اصلی آن باز گرداند...‌ای جوانان متعهد و امت حزب‌الله! چون ابر باشید بر مستضعفان ببارید و شمشیر باشید بر مستکبران فرو آئید و نور باشید که ظلمت جهل را بزدائید؛ و روحی باشید که جامعه را زنده کنید. چون سیل بخروشید و کاخ‌های ظلم و ستم را ویران سازید و، چون آتش شعله کشید و خانه خیانت توطئه‌گران را بسوزانید

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته