دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1403 - 13:33

باید از بنیان شهید رئیسی در حکمرانی حفاظت کنیم

باید از بنیان شهید رئیسی در حکمرانی حفاظت کنیم
مسئول دفتر نمایندگی رهبری دردانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان گفت: باید از بنیانی که شهید رئیسی در حکمرانی پایه گذاری کرد، حفاظت کنیم و برای ادامه مسیری که تداوم خواهد داشت باید شخصیتی مشابه وی انتخاب شود.
کد خبر : 914388

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سیدمحمدحسین صفوی، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان در مراسمی که به‌مناسبت پاسداشت و تکریم شهادت شهید جمهور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، اظهار کرد: شهدای خدمت، خادمان ملت و رییس جمهور شهید ما، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش از انسان‌های مخلص، خدمتگزار، متدین و همسو بودند و امیدواریم که خداوند متعال ما را در راه تداوم راهشان، مستدام نگه دارد.

وی افزود: قرآن کریم در وصف مردان بزرگ که اهل معامله با خدا هستند و فقط با او معامله کرده و بهشت خدا را نصیب خود می‌کنند، آیات زیادی دارد. آنها مردان بزرگی هستند که هیچ چیزی و در هیچ شرایطی، آنان را از یاد خدا غافل نمی‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان عنوان کرد: مردان خدایی، کسانی هستند که نماز را اقامه می‌کنند یعنی قرار گرفتن در جبهه حق و تبعیت از اولیای خدا و عبودیت و تسلیم در برابر حق تعالی و مبارزه و جهاد مستمر با مستکبران و سردمداران کفر و الحاد؛ و انسانی که به این درجه از اخلاص در بندگی رسیده و خود را سرسپرده پروردگار می‌داند دیگر در برابر هجوم طعنه‌ها و استهزاء‌های دیگران سست نمی‌شود و استقامت می‌ورزد.

صفوی با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) درباره شهید بهشتی، گفت: مظلومیت شهید بهشتی و توهین‌های که به ایشان روا شد به حدی بزرگ بود که شهادت ایشان در برابر آن چیزی نیست. شهید سیدرئیسی هم همانند شهید بهشتی مظلوم بود و با اینکه فرصت و امکان پاسخگویی به دروغ‌ها و لجن پراکنی منافقان را داشت؛ اما همه فرصت خود را وقف خدمت به مردم و پیشرفت کشور کرد.

وی تأکید کرد: شهید رئیسی اخلاق الهی را در حکمرانی احیا کرد و الگویی شد برای کسانی که قرار است جانشین وی شوند و امید را به کشور و ملت بازگرداند.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان تشریح کرد: عملکرد او به‌عنوان سرمشق در خدمت صادقانه همراه با تواضع در برابر ملت و رفتار عزت مندانه در برابر مستکبران و تبعیت محض از ولایت یادآور این آیه کریمه است که محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم. رضوان خدا بر شهید عزیز و همراهان شهیدش که در جبهه جهاد اکبر و جبهه‌های مختلف جهاد اصغر سربلند مورد رضایت حق تعالی قرار گرفتند.

صفوی با ابراز امیدواری کرد به اینکه خداوند توفیق پیروی راهشان را نصیب همه بگرداند، مطرح کرد: امروز وظیفه داریم رهرو این مرام و وظیفه انسانی باشیم و باید از بنیانی که شهید رئیسی در حکمرانی پایه گذاری کرد، حفاظت کنیم و برای ادامه مسیری که تداوم خواهد داشت باید شخصیتی مشابه وی انتخاب شود.

به گزارش آنا، با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مسئول دفتر نمایندگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از تابلو جدید حسینیه و کتابخانه این واحد دانشگاهی رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته