دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گزارشگر جداشده از تلویزیون فینال لیگ قهرمانان اروپا را اینترنتی گزارش می‌کند

گزارشگر جداشده از تلویزیون فینال لیگ قهرمانان اروپا را اینترنتی گزارش می‌کند
فرشاد محمدی‌مرام یکی از گزارشگران فوتبالی تلویزیون که سال گذشته از جدایی همیشگی‌اش از صداوسیما خبر داده بود در ادامه فعالیت در فضای مجازی، بازی حساس و پایانی لیگ قهرمانان اروپا را گزارش می‌کند.
کد خبر : 914363

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه گسترش دامنه فعالیت چهره‌ها و صدا‌های آشنا در فضایی خارج از قاب تلویزیون، فرشاد محمدی‌مرام که از گزارشگران نسل جدید و موفق فوتبال در صداوسیما به شمار می‌رفت، با گزارشگری اینترنتی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا، تجربه حرفه‌ای دیگری را خارج از تلویزیون در کارنامه گزارشگری‌اش ثبت می‌کند.

محمدی‌مرام که برنده اولین دوره مسابقه تلویزیونی «آقای گزارشگر» بود و در مقطعی برخی او را بهترین جایگزین برای عادل فردوسی‌پور در زمینه گزارش فوتبال می‌دانستند، شهریورماه سال گذشته از تصمیم خود برای جدایی از تلویزیون خبر داد.

برنامه‌های «گزارش ورزشی» و «لذت فوتبال» از آخرین برنامه‌های تلویزیونی بودند که محمدی‌مرام در آنها فعالیت داشت و در متن پیام مربوط به جدایی‌اش از تلویزیون از عوامل این دو برنامه تشکر کرده بود و بعد از آن بود که فضای مجازی را برای ادامه فعالیت انتخاب کرد.

فوتبال‌دوستان می‌توانند شنبه ۱۲ خرداد، پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتمند به‌عنوان فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از فضای مجازی و با صدای آشنا و جذاب فرشاد محمدی‌مرام به تماشا بنشینند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته