دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شبکه‌سازی در حوزه بانوان همواره نتایج اثربخشی دارد

شبکه‌سازی در حوزه بانوان همواره نتایج اثربخشی دارد
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: همگان از جایگاه ارزشی و بنیادی بانوان در جامعه آگاه بوده و می‌دانند شبکه‌سازی در حوزه بانوان همواره نتایج اثربخشی به همراه دارد.
کد خبر : 914359

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کامبیز نرماشیری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در ششمین جلسه شورای راهبری این دانشگاه اظهار کرد: همگان از جایگاه ارزشی و بنیادی بانوان در جامعه آگاه بوده و می‌دانند که نقش زنان در همه زمینه‌ها برای دستیابی به توسعه پایدار تا چه اندازه مهم و اساسی بوده؛ یکی از اساسی‌ترین این مؤلفه‌ها در جوامع مساله فرهنگ و تربیت نسل آینده برای رسیدن به شاخص‌های موفقیت و تعالی است.

وی با بیان اینکه بانوان موثرترین عامل تربیت و نگاهبان سلامت روحی، روانی و جسمانی فرد و جامعه می‌باشند، اضافه کرد: این نقش‌ها برای بانوان در عرصه علمی و آموزشی برجسته‌تر و نمایان‌تر است و شبکه‌سازی در حوزه بانوان همواره نتایج اثربخشی به همراه دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به انتصاب مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر، این انتصاب را نشان از توانمندی و شایستگی بانوان دانست و گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در عرصه حمایت و همراهی برنامه‌های حوزه بانوان بیش از پیش اعلام آمادگی می‌کند و برای دستیابی به اهداف ارزشمند، علمی و کارآمد حوزه بانوان بستر لازم را مهیا خواهد کرد.

نرماشیری برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان مسئله مهم و قابل توجه برشمرد و عنوان کرد: یکی از عرصه‌های مهم برای به منصه ظهور رساندن توانمندی و تاثیرگذاری بانوان در جامعه، عرصه انتخابات است و امیدواریم بانوان بزرگ سرزمین‌مان، مانند همیشه بار دیگر در این عرصه خوش بدرخشند.

به گزارش آنا، در بخشی از این جلسه کارگروه‌هایی با عنوان کارگروه علمی، پشتیبانی، فرهنگی، مهارتی و رسانه در حوزه شبکه‌سازی بانوان راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته