دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مراسم تجدید میثاق خانواده دانشگاه آزاد اسلامی؛

طهرانچی: افتخارات ۴ دهه اخیر مدیون تلاش‌های امام راحل است

طهرانچی: افتخارات ۴ دهه اخیر مدیون تلاش‌های امام راحل است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آنچه که پس از ۴۰ سال مایه افتخار بوده حاصل مجاهدت بیش از نیم قرن امام راحل است که مدیون تلاش‌های این انسان بزرگ هستیم. 
کد خبر : 914280

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه، 9 خرداد 1403) در مراسم تجدید میثاق خانواده دانشگاه آزاد اسلامی با آرمان‌های امام خمینی(ره) در حرم ایشان اظهار کرد: ما مردم مدیون تلاش‌های این انسان بزرگ هستیم و آنچه که پس از ۴۰سال مایه افتخار است حاصل مجاهدت بیش از نیم قرن امام راحل است. 

وی افزود: وقتی به حوادث ده ساله اول انقلاب اسلامی نگاه می‌کنید با حکمت‌هایی مواجه می‌شوید که خاص حضرت امام(ره) بود و هنوز ما بر سر این سفره هستیم و از آن استفاده می‌کنیم. 

طهرانچی با اشاره به توجه ویژه امام خمینی (ره) به دانشگاه و با اشاره به بخشی از فرمایش ایشان که فرمودند دانشگاه کارخانه آدم سازی است، افزود: اگر ۸ هزار هیئت علمی، ۱۷۰هزار دانشجو در کشور داشتیم امروز ۱۲میلیون فارغ التحصیل و بیش از ۸۰ هزار هیئت علمی داریم که به برکت نگاه این مرد بزرگ است. او برآمده از حوزه بود، اما همواره تاکید وحدت حوزه و دانشگاه را داشت و ما دانشگاهیان مدیون نگاه خاص ایشان هستیم. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حضور امروز ما در حرم مطهر امام راحل برای اعلام عرض ارادت به این مرد بزرگ است، تاکید کرد: حضرت امام(ره) ما آمدیم پیمان ببندیم شما به ما حیات بخشیدید و وظیفه ما انتقال مفاهیم بلندی که شما خلق کردید به نسل جوان است و اینکه شما را آنگونه که بودید به جوانان معرفی کنیم.

مراسم تجدید میثاق خانواده دانشگاه آزاد اسلامی با آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با حضور دکتر طهرانچی برگزار شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته