دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1403 - 14:55

گشایش نمایشگاه فناورانه رویداد صدرا با حضور ۴۰ شرکت صنعتی در مراغه

گشایش نمایشگاه فناورانه رویداد صدرا با حضور ۴۰ شرکت صنعتی در مراغه
نمایشگاه فناورانه رویداد صدرا با حضور ۴۰ شرکت بزرگ و کوچک صنعتی و خدماتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گشایش یافت.
کد خبر : 914258

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نمایشگاه فناورانه رویداد صدرا «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال»با حضور ۴۰ شرکت بزرگ و کوچک صنعتی و خدماتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گشایش یافت.

بابک پورقهرمانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: این رویداد به دنبال ایجاد فرصت اشتغال و مهارت‌آموزی دانشجویان در بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت و خدمات به‌عنوان مدرسان مهارتی در دانشگاه است.

وی با اشاره به ظرفیت شهر مراغه به‌عنوان دومین شهر بزرگ استان بیان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه آشنایی دانشجویان با صنایع و شناسایی فرصت‌های شغلی است و صنایع می‌توانند ظرفیت منابع انسانی مورد نیاز خود را از بین دانشجویان و دانش‌آموختگان تکمیل کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه تشریح کرد: این رویداد بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۵ برگزار می‌شود و استقبال خوب صنایع و دانشجویان از این نمایشگاه، نمایانگر افق روشن این رویداد در شهرستان مراغه است. این رویداد صرفاً مختص رشته‌های فنی و مهندسی نیست و دانشجویان و فعالان رشته‌های علوم انسانی ازجمله حقوق و حسابداری نیز می‌توانند در این رویداد سهیم باشند.

وی  بیان کرد: امروزه دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال مهارت‌آموزی بوده و نیاز جامعه این است که همواره دانش‌آموز و دانشجو در کنار کسب دانش، مهارتی نیز بیاموزد.
 
به گزارش آنا، این نمایشگاه از ۹ خرداد به مدت دو روز در در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه برپاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته