دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نرماشیری دستاوردهای دانشگاه آزاد چابهار را تشریح کرد؛

از طرح پرورش ماهی در قفس تا راه‌اندازی مزرعه میگو

از طرح پرورش ماهی در قفس تا راه‌اندازی مزرعه میگو
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تشریح دستاوردهای واحد چابهار، طرح پرورش ماهی در قفس و راه‌اندازی مزرعه میگو را ازجمله این دستاوردها برشمرد.
کد خبر : 914249

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار با حضور کامبیز نرماشیری رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار و فیصل میرکازهی به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار معرفی و از تلاش‌های حسین وثوقی‌نسب قدردانی شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد چابهار جزء بهترین واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان است و می‌تواند با بهره‌مندی از فرصت‌های طبیعی بکر و ظرفیت انسانی متخصص خود به قلل رفیع توسعه و پیشرفت دست یابد.

از طرح پرورش ماهی در قفس تا راه‌اندازی مزرعه میگو

نرماشیری افزود: در مدت زمان حضور وثوقی‌نسب در واحد چابهار برنامه‌های اقتصاد دانش‌بنیان و فعالیت‌های مناسب و رو به رشدی، مانند طرح پرورش ماهی در قفس، مزرعه میگو، راه‌اندازی آزمایشگاه مواد غذایی در کنارک و ... رقم خورده که بدون تردید با توانمندی‌های دکتر میرکازهی این برنامه‌ها به نتایج مثبت و اثربخش منجر خواهد شد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور منابع انسانی متخصص، متعهد و تلاش‌گر در واحد چابهار عنوان کرد: امیدوارم با تلاش سرپرست جدید واحد چابهار و با کمک، همفکری و همدلی اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و برقراری تعامل مناسب و نافذ شاهد ارتقای جایگاه و منزلت این دانشگاه باشیم.

از طرح پرورش ماهی در قفس تا راه‌اندازی مزرعه میگو

به گزارش آنا؛ میرکازهی عضو هیئت علمی واحد چابهار است که پیش از این به‌عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار مشغول به فعالیت بوده، همچنین وثوقی‌نسب به‌عنوان سرپرست حوزه توسعه و مدیریت منابع انسانی واحد زاهدان منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته