دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 اسفند 1393 - 15:49
در هفتمین جلسه هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری صورت گرفت

تصویب ایجاد شهرک‌های فناوری آزاد، گیاهان دارویی، تولید نمد استاندارد، تولید برق و احداث مجتمع فرهنگی

هفتمین جلسه هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری به ریاست دکتر امیدوار رضایی نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان در واحد شهرکرد برگزار شد.
کد خبر : 9142

به گزارش خبرنگار آنا، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر به خبرنگار آنا گفت: در هفتمین جلسه هیات امناء ابتدا نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه مطالبی درخصوص دانشگاه و دانشگاه های آزاد اسلامی استان بیان کرد و از روسای واحد خواست که در سال 1394 بر اساس راه کارهای ارائه شده در شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه، تلاش مضاعفی در اجرا کردن آنها داشته باشند.


دکتر علی کاظمی افزود: بعد از سخنان نماینده تام الاختیار جلسه وارد دستور شد و موارد ارسالی از کمیسیون دائمی مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب حاضران رسید.


وی افزود: طرح شهرک های فناوری آزاد (شفا)، طرح های تحقیقاتی گیاهان دارویی، تولید نمد استاندارد واحد شهرکرد، دو طرح تولید برق و سرمایه گذاری واحد بروجن و طرح احداث مجتمع فرهنگی واحد فارسان در این جلسه مطرح و به تصویب رسید.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: در این جلسه با رای اعضای هیات امناء حسین جعفری به عنوان خزانه دار استان معرفی شد و از دیگر مصوبات این جلسه تبدیل حکم حسین حیدری از سرپرست به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان بود که مورد تصویب قرار گرفت.


کاظمی اظهار کرد: دکتر رضایی به همراه اعضاء و نماینده وزارت علوم در هیات امناء استان از واحد فارسان بازدید کردند و مسائل و مشکلات این واحد را مورد بررسی قرار دادند و دستورات لازم را در این خصوص صادر کردند.


به گزارش آنا، مراحل ساخت ساختمان اداری –آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان در سال 1388 آغاز و پیشرفت پروژه در حدود 50 درصد متوقف شد و بعد از مدتی رکود از سال 1393 ادامه کار بصورت جدی آغاز شد و با همکاری و رایزنی مسئولان شهرستان، مردم و کمک خیران به بهره برداری رسید؛ این واحد اکنون داری 700 دانشجو در 23 رشته تحصیلی و 14 عضو هیات علمی و 35هکتار زمین است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب