دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1403 - 11:35
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

زارع‌پور: در صورت موافقت شورای نگهبان، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات الکترونیکی ریاست جمهوری را داریم

زارع‌پور: در صورت موافقت شورای نگهبان، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات الکترونیکی ریاست جمهوری را داریم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در انتخابات مجلس در هر دو مرحله دستگاه‌های احراز هویت و ثبت رأی الکترونیکی به طور کامل متصل شدند و پوشش نزدیک به صد در صدی داشتیم که تجربه ذی‌قیمتی است. اگر شورای نگهبان موافقت کند، ما آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات الکترونیکی ریاست جمهوری را داریم.
کد خبر : 914176

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه اولین حیاط دولت بعد از شهادت رئیس جمهور با حضور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: رئیس جمهور شهید تاکید داشت مسئله فیبر نوری شهر‌های باقی مانده حل شود.

وی افزود: آخرین مسئله‌ای که رئیس‌جمهور شهید پیگیر بود «فیبر نوری» بود.  

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه از اینکه در بخش فضایی از بخش خصوصی استفاده کردیم شهید رئیسی تمجید کرد و گفت این مسیر ادامه پیدا کند، اظهارکرد: دستوراتی را که رئیس جمهور شهید به وزارت ارتباطات داشت، دنبال می‌کنیم.  

زارع‌پور تأکید کرد: کاهش سرعت اینترنت در روزهای گذشته مربوط به مسأله یکی از ارائه‌دهندگان فضای ابری خارجی بود که برطرف شد و ما مشکلی در شبکه نداشتیم.

وی افزود: در انتخابات مجلس در هر دو مرحله دستگاه‌های احراز هویت و ثبت رأی الکترونیکی به طور کامل متصل شدند و پوشش نزدیک به صد در صدی داشتیم که تجربه ذی‌قیمتی است. اگر شورای نگهبان موافقت کند، ما آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات الکترونیکی ریاست جمهوری را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته