دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1403 - 09:11

۶ هزار دوره آموزشی مهارتی در انتظار دانشجویان نی‌ریزی

۶ هزار دوره آموزشی مهارتی در انتظار دانشجویان نی‌ریزی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز عنوان کرد: براساس تفاهم‌نامه این دانشگاه و اداره فنی و حرفه‌ای، دوره‌های افزایش مهارت و اشتغال دانشجویان (TMC) با طیف گسترده ۶ هزار دوره آموزشی مهیا شده است.
کد خبر : 914109

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره آموزشی مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با اداره فنی حرفه‌ای شهرستان نی‌ریز با عنوان «دوره مهارتی کار با رایانه (ICDL)» برگزار شد.

در این دوره آموزشی که با شرکت ۴۰ دانشجو با هدف افزایش مهارت‌های تخصصی دانشجویان برگزار شد، شرکت‌کنندگان پس از شرکت در آزمون پایان دوره موفق به اخذ گواهینامه معتبر می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در بازدید از روند برگزاری این دوره گفت: با برگزاری این قبیل دوره‌های آموزشی مشترک با اداره فنی و حرفه‌ای، زمینه انعقاد تفاهم‌نامه در برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی با عنوان دوره‌های افزایش مهارت و اشتغال دانشجویان (TMC) بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و اداره فنی و حرفه‌ای این شهرستان با طیف گسترده ۶ هزار دوره آموزشی مهیا شده است.

علیرضا انوری از برگزاری دومین دوره آموزشی مشترک دانشگاه با اداره فنی و حرفه‌ای با عنوان «برنامه‌نویسی موبایل» با شرکت ۴۰ دانشجو خبر داد و افزود: سیاست سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نیاز کشور به پرورش نیرو‌های متخصص و دارای مهارت، حرکت به سمت ایجاد و توسعه دانشگاه مهارت‌محور است و رسالت ما براساس این برنامه حمایت از برنامه‌هایی است که به پرورش تخصص و مهارت در جوانان بینجامد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته