دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیر برتر دفتر‌های شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور انتخاب شد

مدیر برتر دفتر‌های شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور انتخاب شد
مدیر دفتر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه علامه‌طباطبائی، با تقدیر مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مدیر برتر دفتر‌های شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسر کشور معرفی شد.
کد خبر : 914064

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید فردین تقی‌زاده، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا حضور در دانشگاه علامه‌طباطبائی و دیدار با دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه و کارکنان دفتر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه، از زینب حبیب‌الله زاده، مدیر این دفتر به عنوان مدیر برتر دفتر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسر کشور و روحیه بهمنی، کارشناس دفتر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه علامه‌طباطبائی به عنوان کارشناس برتر کشوری تقدیر کرد.

همچنین میرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با اهدای لوح از تلاش‌های سید حجت امیرواقفی، هاشم آقاجانی، حسین حسینی و فاطمه رمضانی دانا، دیگر کارشناسان دفتر شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه‌طباطبائی در حوزه خدمت‌رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر تقدیر کرد.

معتمدی در این دیدار ضمن عرض تسلیت شهارت ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، گفت: نظام جمهوری اسلامی حساسیت بسیار بالایی نسبت به دانشجویان شاهد و ایثارگر دارد. ما نیز در دانشگاه به دنبال حل مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر هستیم تا بتوانند درآیندۀ نظام، نقش موثر داشته باشند.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم ساختار مناسب را برقرار کنیم تا خدمات علمی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی موثری را برای این دانشجویان فراهم کنیم. دانشجویان شاهد و ایثارگر، افتخار‌های چشم‌گیری در حوزه‌های مختلف برای دانشگاه کسب کرده‌اند. امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد تابتوانیم خدمتگزار خوبی باشیم و وظایف خود رابه درستی انجام دهیم و دین خود را نسبت به شهدا، ایثارگران و نظام ادا کنیم.

 تقی‌زاده نیز در این دیدار ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان در سانحه هوایی، گفت: اداره امور شاهد و ایثارگران وزارت علوم سعی می‌کند ارتباط خود را با دانشگاه‌ها محکم کند.

وی گفت: یکی از دانشگاه‌هایی که در امور دانشجویان شاهد و ایثارگر موثر و موفق عمل کرده و دربرنامه‌های مختلفی حضور موفق داشته است، دانشگاه علامه‌طباطبائی است. به دلیل وجود صمیمیت و همدلی در دفتر امور شاهد و ایثارگر، کار‌ها به نحو بهتری انجام می‌شود.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: دانشگاه علامه‌طباطبائی در تمام شاخص‌ها وضعیت بسیار عالی دارد. ساختار اگر ساختاری شود که منطبق بر طرح شاهد است، این دانشگاه می‌تواند به یک الگو تبدیل شود.
دکتر ابراهیم نعیمی، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، گفت: وقتی به بخش‌های مختلف سازمان امور دانشجویان نگاه می‌‎کنیم، دانشگاه علامه‌طباطبائی در رتبه‌های خوب قرار دارد و در بخش امور دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز در جزء بهترین دانشگاه‌ها است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته