دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 15:36

ترکیب قایقرانی ایران در المپیک کامل شد/ رضایی در کانو ۱۰۰۰ متر مسافر پاریس شد

ترکیب قایقرانی ایران در المپیک کامل شد  رضایی در کانو ۱۰۰۰ متر مسافر پاریس شد
پاروزن ایران در ماده کانو یک نفره ۱۰۰۰ متر المپیک مشخص شد تا ترکیب تیم قایقرانی ایران در المپیک کامل شود.
کد خبر : 914039

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه کمیته فنی قایقرانی با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون قایقرانی تشکیل شد. موضوع این جلسه کمیته فنی بررسی شرایط تست انتخابی ورزشکاران کانو برای حضور در المپیک بود. 

قایقرانی ایران در ماده کانو یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان صاحب سهمیه المپیک پاریس شد، اما از آنجا که این سهمیه به نام کشور است مسابقه انتخابی برای تعیین فرد اعزامی برگزار شد.

بر اساس تصمیم جلسه و بر اساس دستور العمل انتخاب ورزشکاران حاضر در المپیک مصوب هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی، انتخابی تیم کانو ۱۰۰۰ متر با حضور محمدنبی رضایی ورزشکاری که سهمیه را کسب کرده و عادل مجللی منتخب تست انتخابی ورزشکاران، امروز در دریاچه آزادی و با حضور افسران نادو ایران برگزار شد.

عادل مجللی و محمد نبی رضایی دو مدعی ماده کانوکانادایی با حضور داوران بین‌المللی آب‌های آرام ماده با یکدیگر به رقابت پرداختند. این رقابت به صورت ۲ پیروزی از ۳ مسابقه برگزار شد و از آنجا که محمد نبی رضایی سهمیه را گرفته بود، یک پیروزی برای او محاسبه شد. در نهایت در مبارزه امروز رضایی موفق به شکست مجللی شد تا سهمیه المپیک خود را قطعی کند و با پیروزی امروز خود نیز توانست در مجموع ۲ پیروزی به دست آورد و مسافر پاریس شود.

به این ترتیب ترکیب ورزشکاران اعزامی قایقرانی به بازی‌های المپیک پاریس کامل شد. پاروزنان ایران در المپیک به شرح زیر هستند:
کانو یک نفره ۱۰۰۰ متر مردان: محمد نبی رضایی
کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر مردان: علی آقامیرزایی 
رویینگ یک نفره سنگین وزن زنان: فاطمه مجلل 
روئینگ دونفره سبک وزن زنان: مهسا جاور و زینب نوروزی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته