دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 14:55
حجت‌الاسلام شفایانی:

هدف از طرح «حامیم» جریان‌سازی در جامعه براساس نیازسنجی‌هاست

هدف از طرح «حامیم» جریان‌سازی در جامعه براساس نیازسنجی‌هاست
نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی، هدف طرح «حامیم» را جریان‌سازی در جامعه براساس نیازسنجی‌ها عنوان کرد.
کد خبر : 914017

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دوره معرفتی و تشکیلاتی حامیم ۱۴۰۳ ویژه فعالان تشکل‌های اسلامی، بسیج دانشجویی، کانون‌های مذهبی، انجمن‌های علمی ـ دانشجویی و مشتاقان فعالیت‌های تشکیلاتی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه و مرکز خواف برگزار شد.

این دوره با حضور حجت‌الاسلام مصطفی شفایانی نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی، عباسپور مدیرکل فرهنگی اجتماعی استان خراسان‌رضوی، محمد حاتمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه، مهدی رهنما معاون فرهنگی دانشجویی این دانشگاه و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه و مرکز خواف در سالن کنفرانس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی در این نشست مطرح کرد: آگاهی مسائل سیاسی، عقیدتی بر پایه دین موجب تقویت انگیزه و نشاط و امید به آینده در جوانان خواهد شد.

هدف از طرح «حامیم» جریان‌سازی در جامعه براساس نیازسنجی‌هاست

شفایابی توضیح داد: طرح «حامیم» برای توانمندسازی علمی، فرهنگی، مهارتی، سیاسی، آموزشی و پرورشی دانشجویان است که براساس نیازسنجی مسائل روز دنیا برگزار می‌شود، امیدواریم دانشجویان بعد از اتمام دوره‌ها بتوانند در جامعه جریان‌ساز و تأثیرگذار باشند.

حاتمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه هم در این نشست با اشاره به اهداف این دوره که تقویت بنیه عقیدتی، سیاسی و اجتماعی دانشجویان است، عنوان کرد: دانشجویان می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کرده و نسبت به افزایش دانسته‌های علمی سیاسی اجتماعی خود مبادرت کنند.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استان خراسان‌رضوی هم تشریح کرد: امیدوارم با توجه به موفقیت و استقبال از طرح حامیم بین دانشگاه‌های این استان و شکل‌گیری گفتمان‌ها در فضای فرهنگی دانشگاه‌ها و با استفاده از فضای نخبگانی دانشجویان در فضای جامعه نقش مثبت و مهمی را ایفا کنیم.

عباسپور تأکید کرد: ایجاد گفتمان مدیریت تراز انقلاب اسلامی با تأکید بر سلوک شهید جمهور آیت‌الله رئیسی، تسهیل‌گری و تعمیق این گفتمان موضوعات آزادی و عدالت، مسئولیت زندگی از مسائل مورد بررسی در این دوره بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته