دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 13:50
فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

غافلگیری دشمن در مقابل توان دفاعی ایران

غافلگیری دشمن در مقابل توان دفاعی ایران
دریادار «ایرانی» با تأکید بر احاطه نیروی دریایی ارتش بر گستره آبی جهان، گفت: توان علمی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران، دشمن را غافلگیر کرده است.
کد خبر : 913982

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه در مراسم دانش‌آموختگی دانش‌پژوهان مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به پایه‌های دینی و اعتقادی در مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح به‌ویژه نیروی راهبردی دریایی در اولویت است.

دریادار ایرانی با اشاره به تمرکز چهار مهارت در آموزش نیرو‌ها ادامه داد: مهارت‌های دینی، امنیتی، تخصصی و عمومی در آموزش افراد مورد توجه است.

فرمانده نداجا با بیان اینکه مهارت‌های تخصصی مراکز آموزشی نیروی دریایی موجب حیرت جهانیان شده است، افزود: امروز دریادلان مقتدر جمهوری اسلامی ایران بر گستره و پهنه آبی و اقیانوس‌ها جهان احاطه دارند و همین موضوع موجب شگفتی قدرت‌ها شده است.

وی با اشاره قدرت‌نمایی دریادلان ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی عنوان کرد: نیروی راهبردی دریایی با وجود مواجهه با مثلث «توطئه، تحریم و تهدید»، در کنار توجه به توان و تخصص بومی به اقتدار رسیده است.

امیر ایرانی با بیان اینکه نیروهای مسلح به خودباوری و خودکفایی رسیده‌اند، گفت: توان علمی، نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران، دشمن را غافلگیر کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته