دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 13:27
فرمانده نیروی دریایی ارتش:

قدرت‌نمایی ایران اسلامی زمینه‌ساز اقتدار جبهه مقاومت شده است

قدرت‌نمایی ایران اسلامی زمینه‌ساز اقتدار جبهه مقاومت شده است
دریادار «ایرانی» با اشاره به جایگاه بالا و نفوذ ایران اسلامی در منطقه و جهان گفت: قدرت‌نمایی ایران اسلامی زمینه‌ساز اقتدار جبهه مقاومت شده است.
کد خبر : 913980

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه در مراسم دانش‌آموختگی دانش‌پژوهان مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت اظهارداشت: توجه به پایه‌های دینی و اعتقادی در مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح به‌ویژه نیروی راهبردی دریایی در اولویت است.

دریادار ایرانی با اشاره به تمرکز چهار مهارت در آموزش نیرو‌ها ادامه داد: مهارت‌های دینی، امنیتی، تخصصی و عمومی در آموزش افراد مورد توجه است.

فرمانده نداجا با بیان اینکه مهارت‌های تخصصی مراکز آموزشی نیروی دریایی موجب حیرت جهانیان شده است، افزود: امروز دریادلان مقتدر جمهوری اسلامی ایران بر گستره و پهنه آبی و اقیانوس‌ها جهان احاطه دارند و همین موضوع موجب شگفتی قدرت‌ها شده است.

وی با اشاره قدرت‌نمایی دریادلان ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی عنوان کرد: نیروی راهبردی دریایی با وجود مواجهه با مثلث «توطئه، تحریم و تهدید»، در کنار توجه به توان و تخصص بومی به اقتدار رسیده است.

امیر ایرانی با بیان اینکه نیروهای مسلح به خودباوری و خودکفایی رسیده‌اند، گفت: توان علمی، نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران، دشمن را غافلگیر کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته