دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 13:21

«علیرضا سلیمی» سخنگوی هیئت‌ رئیسه مجلس شد

«علیرضا سلیمی» سخنگوی هیئت‌ رئیسه مجلس شد
عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: «علیرضا سلیمی» به عنوان سخنگوی هیئت‌ رئیسه مجلس انتخاب شد.
کد خبر : 913975

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ظهر امروز اولین جلسه هیئت رئیسه مجلس دوازدهم تشکیل شد، گفت: در این جلسه، علیرضا سلیمی، نماینده مردم تهران به عنوان سخنگوی هیئت رئیسه مجلس دوازدهم انتخاب شد.

در جلسه علنی روز سه‌شنبه - ۸ خردادماه - مجلس شورای اسلامی، انتخاب اعضای هیئت رئیسه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه اول در دستور کار قرار گرفت و پس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه، اعضا در مراسم تحلیف در جایگاه هیئت رئیسه حاضر شده و سوگند یاد کردند.

در انتخابات امروز محمدباقر قالیباف با ۱۹۸ رای رئیس مجلس شد و حمیدرضا حاجی بابایی با ۱۷۵ رای و علی نیکزاد با ۱۶۹ رای به ترتیب به عنوان نواب رئیس اول و دوم انتخاب شدند.

مجتبی بخشی پور با ۱۲۰ رای، احمد نادری با ۱۱۲ رای، روح الله متفکرآزاد با ۱۰۱ رای، مجتبی یوسفی با ۹۸ رای، محمد رشیدی با ۹۷ رای و اکبر رنجبرزاده با ۹۵رای دبیران هیئت رئیسه تعیین شدند.

همچنین غلامرضا نوری قزلجه با ۱۳۰ رای، علیرضا سلیمی با ۸۲ رای و سید جلیل میرمحمدی با ۶۱ رای به عنوان ناظران هیئت رئیسه مجلس انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته