دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 12:26

وزیر خارجه عمان: شهید امیرعبداللهیان فردی بااخلاق و بسیار حکیم در مسائل مختلف بود

وزیر خارجه عمان: شهید امیرعبداللهیان فردی بااخلاق و بسیار حکیم در مسائل مختلف بود
وزیر امور خارجه سلطنت عمان در دیدار با خانواده شهید امیرعبداللهیان با بیان اینکه با یکدیگر برای تعمیق روابط دوجانبه تلاش داشتیم، گفت: در این تعامل ایشان را فردی بااخلاق، شنونده و بسیار حکیم در مسائل مختلف دیدم.
کد خبر : 913957

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان عصر دیروز (دوشنبه) هفتم خرداد ماه با حضور در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر فقید امور خارجه، مراتب تسلیت، همدردی و همبستگی خود را به خانواده وزیر شهید ابلاغ و ضمن قرائت فاتحه، برای این شهید طلب رحمت و مغفرت کرد.

البوسعیدی در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های برجسته شخصیتی شهید امیرعبداللهیان، گفت: شهید نقش بزرگی را ایفا می‌کردند و با یکدیگر برای تعمیق روابط دوجانبه تلاش داشتیم و در این تعامل، ایشان را فردی با اخلاق، شنونده و بسیار حکیم در مسائل مختلف دیدم.

همسر شهید امیرعبداللهیان نیز در این دیدار از حضور وزیر امور خارجه سلطنت عمان تشکر کرد و وزیر فقید امور خارجه را علاقه‌مند به توسعه روابط بین جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان خواند.

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این دیدار حضور داشت.

بدرالبوسعیدی روز گذشته به منظور عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهدای خدمت در رأس هیئتی به تهران سفر و ضمن دیدار با علی باقری سرپرست وزارت خارجه با محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری هم ملاقات و گفت‌وگو کرد.

در مراسم یادبود شهدای بالگرد حامل رئیس جمهور شهید نیز هیئتی از عمان و به نمایندگی از سلطان این کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته