دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1403 - 00:10
در دانشگاه آزاد یزد انجام شد؛

طراحی نرم‌افزار شناخت شخصیت شغلی دانش‌آموزان

طراحی نرم‌افزار شناخت شخصیت شغلی دانش‌آموزان
مدیر فناوری اطلاعات دانشکده و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از بومی‌سازی و طراحی نرم‌افزار شناخت شخصیت شغلی دانش‌آموزان در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 913948

ابراهیم حاجی‌زاده مدیر فناوری اطلاعات دانشکده و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از بومی‌سازی و طراحی نرم‌افزار شناخت شخصیت شغلی در دانشکده مهارت و کارآفرینی این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد:‌ برای کمک به والدین دانش آموزان و برطرف کردن نگرانی آنان در انتخاب رشته دانشگاهی مناسب با روحیه و توانمندی آنان، این نرم‌افزار را طراحی و بومی‌سازی کردیم.

وی ادامه داد: نخستین داوطلبان تست شخصیت، دانش‌آموزان کلاس نهم مدرسه محمد رسول‌الله بودند که با کمک این آزمون به دانش‌آموزان کمک شد تا درک بهتری از خود برای انتخاب رشته و ورود به بازار کار در آینده داشته باشند.

مدیر فناوری اطلاعات دانشکده و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در توضیح این نرم‌افزارعنوان کرد: نرم‌افزار شخصیت شناسی شغلی با استفاده از اکسل طراحی شده است و دانش‌آموزان با پاسخ به سؤالات گوناگون از ساختار روانی خود ازجمله وضعیت سلامت روان، شخصیت، انواع هوش، توجه، علاقه‌مندی و بسیاری از موارد دیگر آشنا شده و سطح آگاهی از خود را برای انتخاب رشته دانشگاهی متناسب با توانایی‌هایشان برای ورود به بازار کار بعد از فارغ‌التحصیلی افزایش می‌دهند.

طراحی نرم‌افزار شناخت شخصیت شغلی دانش‌آموزان

حاجی‌زاد بیان کرد: برای حدود ۷۷ نفر از دانش‌آموزان کلاس نهم مدرسه محمد رسول‌الله شناسنامه شخصیت فردی و شغلی صادر و تحویل شده و بسیاری از دانش‌آموزان را به شرکت در این آزمون راغب کرد.

وی اضافه کرد:‌ همه دانش‌آموزان مشتاق به شناخت شخصیت در صورت تمایل می‌توانند برای اطلاع از شخصیت شغلی خود به سایت دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد مراجعه و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته