دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 09:53

جریان امیدآفرینی بهترین دستاورد دولت سیزدهم است

جریان امیدآفرینی بهترین دستاورد دولت سیزدهم است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرودشت عنوان کرد: بهترین دستاورد دولت سیزدهم از نگاه فرهنگی جریان امیدآفرینی بود که از دل طبقه متوسط به پایین و محرومان جامعه با حضور شخصیت رئیسی ایجاد شد.
کد خبر : 913882

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهدای خدمت به همت کانون بسیج اساتید، بسیج کارکنان، بسیج دانشجویی و حوزه فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرودشت در این مراسم با اشاره به اینکه شهید رئیسی جریان امیدآفرینی را در دل محرومان شکل داد، تشریح کرد: بهترین دستاورد دولت سیزدهم از نگاه فرهنگی جریان امیدآفرینی بود که از دل طبقه متوسط به پایین و محرومان جامعه با حضور شخصیت رئیسی ایجاد شد.

غلامرضا شعبانی‌نیا یادآور شد: کسی که ولایتمدار بوده و در مکتب امامین انقلاب رشد کرده، خدمت به مردم را جدای از وظیفه قانونی و حقوقی خود نمی‌دانست و خود را خادم مردم می‌دانست که به فرموده امام خمینی(ره) بالاترین دستاورد خدمت به مردم است.

وی افزود: نگاه کردن از دریچه اهل بیت علیهم‌السلام و قرآن به خدمت به مردم، تفاوت زیادی دارد؛ چراکه آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم را توفیق و افتخار می‌دانست که در بین مردم و خادم مردم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت هم ولایتمداری، مردمی و خستگی‌ناپذیر بودن را از ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی برشمرد و اظهار کرد: خستگی در وجود ایشان معنی نداشت و برای رفع مشکلات کشور شبانه‌روز تلاش می‌کرد و رئیس جمهور محبوب و مردمی ما، با شهادت مزد سال‌ها تلاش و مجاهدت خود را گرفت.

جریان امیدآفرینی بهترین دستاورد دولت سیزدهم بود

سیروس فارسی اضافه کرد: ایمان و امید در وجود این سید بزرگوار و خادم محرومان موج می‌زد و به‌نوعی هر آنچه در شهید رجایی و حاج قاسم سلیمانی وجود داشت را می‌توانستیم در این سید گرانقدر و سیدالشهدای خدمت جست‌وجو کنیم.

وی، مرد میدان بودن و مبارزه با فساد را از دیگر مؤلفه‌های شهید رئیسی دانست و بیان کرد: این مجاهد فی سبیل‌الله برای رفع مشکلات و دغدغه مردم با هیچ جریان و احدی تعارف نداشت و تمامی تهمت‌ها را به جان می‌خرید؛ اما نمی‌گذاشت تا ذره‌ای از حقوق مردم ضایع شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با ذکر نام و یاد دیگر شهدای حادثه سقوط بالگرد، به ویژگی‌های آنان اشاره کرد و یادآور شد: شهادت برادر مجاهد دکتر امیرعبداللهیان، سیاست‌مدار انقلابی و وزیر امورخارجه دولت مردمی، سید محبوب آیت‌الله آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، دکتر رحمتی استاندار برومند و تلاشگر آذربایجان‌شرقی، سردار دلسوز سیدمهدی موسوی، فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و همچنین سرهنگ خلبان سیدطاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی نیز قلب خدمتگزاران و دلبستگان این نظام مقدس را در این واقعه جریحه‌دار کرد.

جریان امیدآفرینی بهترین دستاورد دولت سیزدهم بود

به گزارش آنا؛ در این مراسم که با پخش کلیپ و مداحی مداح اهل بیت حسن رفیق‌پور همراه بود، آقایی معاون سیاسی امنیتی فرماندار مرودشت، غلامپور بخشدار مرکزی مرودشت، میثم حیدری عضو شورای اسلامی شهر مرودشت، عباس زارعی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان مرودشت، معاونین، استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی حضور داشتند  شرکت‌کنندگان در پایان مراسم با حضور بر سر قبر مطهر شهید گمنام واقع در محوطه مسجد این دانشگاه با آرمان‌های شهدا عهد و پیمان بستند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با برپایی ایستگاه صلواتی از شرکت کنندگان در این مراسم پذیرایی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته