دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 08:39
بروجردی در صحن علنی:

مجلس جدید می‌تواند درخششی نوین در افق روشن کشور به وجود آورد

مجلس جدید می‌تواند درخششی نوین در افق روشن کشور به وجود آورد
رئیس هیئت رئیسه سنی مجلس دوازدهم گفت: مجلس جدید می‌تواند درخششی نوین در افق روشن کشور به وجود آورد و بر امید و انگیزه مردم بیفزاید.
کد خبر : 913854

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علاءالدین بروجردی رئیس هیئت رئیسه سنی مجلس دوازدهم در دومین جلسه علنی این دوره اظهار داشت: علاءالدین بروجردی رئیس هیئت رئیسه سنی مجلس دوازدهم در دومین جلسه علنی این دوره گفت: از مقام معظم رهبری که با رهنمود‌های خود نقشه چهار ساله آینده را مجلس مشخص نمودند، تشکر کنم و همانطور که روز گذشته نمایندگان منتخب ضمن حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های انقلاب بیعت کردند، امروز نیز با مجدداً با مقام معظم رهبری بیعت می‌کنیم.

وی‌ افزود: مقام معظم انقلاب فرمودند، مجلس جدید می‌تواند درخششی نوین در افق روشن کشور به وجود آورد و بر امید و انگیزه مردم بیفزاید. ترکیب نمایندگان جوان و تازه نفس با منتخبان کار آزموده و با تجربه، این نوید را می‌دهد که خانه ملت با بهره از اختیاراتش و طبق قانون اساسی می‌تواند با کارآمدی، پختگی و سنجیدگی همراه کند و فرآیند قانونگذاری و نظارت را از تلاطم و آشفتگی و از رکود و سکون دور نگه دارد.

بروجردی در ادامه با قرائت پیام روز گذشته مقام معظم رهبری که در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم قرائت شد، گفت: از همه بخش‌های مجلس به ویژه معاونت اجرایی، اداره کل مهندسی و پشتیبانی، اداره کل تشریفات، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، یگان‌های حفاظتی و انتظامی و خبرنگاران و اصحاب رسانه بابت برگزاری افتتاحیه تشکر می‌کنم. امید است رئیس محترم مجلس که امروز انتخاب می‌شود هرچه سریع‌تر نسبت به تشکیل کمیسیون‌های تخصصی به منظور بررسی طرح‌ها و لوایح باقی‌مانده از مجلس قبلی به ویژه آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و رای اعتماد به وزرای کابینه اقدام کند و مجلس بتواند در انجام مسئولیت‌های خود موفق واقع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته