دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 10:25

سکوت سیاستمدارانه سرمربی پرسپولیس؛ اوسمار با حرف نزدن در مورد نکونام خیلی حرف‌ها زد

سکوت سیاستمدارانه سرمربی پرسپولیس؛ اوسمار با حرف نزدن در مورد نکونام خیلی حرف‌ها زد
واکنش اسمار به صحبت‌های جواد نکونام در مورد داوری بازی‌های پرسپولیس حرفه‌ای بود. 
کد خبر : 913839

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  روز گذشته نشست خبری اوسمار ویرا برگزار شد و سرمربی برزیلی پرسپولیس در واکنش به سوالی در مورد نکونام پاسخ بسیار منطقی وخوبی داد و گفت هیچ حرفی در این مورد ندارم و ترجیح می‌دهم چیزی نگویم.

این بهترین جوابی بود که ویرا می‌توانست در مورد صحبت‌های نکونام بدهد.او با این کار هم خودش و تیمش را وارد حاشیه نکرد و هم به همکارش که مصاحبه تندی کرده بود احترام گذاشت.در واقع می‌توان گفت ویرا با حرف نزدن در مورد صحبت‌های نکونام یک دنیا حرف زد و قضاوت را بر عهده فوتبالدوستان منصف و البته کارشناسانی گذاشت که فراتر از رنگ‌ها خود فوتبال را دوست دارند و برای آن ارزش قائل هستند. 

ویرا دو راه داشت، یا باید مثل خود جواد نکونام صحبت می‌کرد و یا هیچ پاسخی نمی‌داد که روش دوم را انتخاب کرد تا در آستانه بازی با شمس آذر قزوین تیمش را وارد حاشیه نکند. او بسیار سیاستمدارانه و البته حرفه‌ای برخورد کرد و تحسین زیادی را برای خود خرید.حالا در نظر افکار عمومی ویرا یک مربی جنتلمن است که سعی می‌کند قبل از بازی به داوران فشار نیاورد و البته با رقیب هم درگیر نشود.

آنچه مسلم است صرف نظر از نتایج بازی‌های هفته بیست و نهم اوسمار ویرا با آرامش خاصی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود در حالی که ذهن جواد نکونام تا حد زیادی مغشوش است و باید دید آیا او می‌تواند ذهن خودش و البته بعد از آن شاگردانش را مدیریت کند یا نه؟

این مسائل البته فوتبالی نیست اما می‌تواند به فوتبال و اتفاقات مستطیل سبز ربط پیدا کند حتی کارلو آنچلوتی می‌گوید قبل از هر بازی استرس دارم و به طور طبیعی امثال نکونام و ویرا هم چنین استرسی را برای بازی‌های حساس تجربه می‌کنند اما ویرا تلاش کرده هیجان بازی‌های پایانی را مدیریت کند و به نظر می‌رسد در این راه موفق بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته